Nog één te gaan!!!

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk gevoel dit. Donderdag de elfde chemo gehad en nu kan ik het echt zeggen:::

nog een keer

Wat een heerlijk idee, dat ik na 11 september even klaar ben met het hele ziekenhuis gebeuren. Even geen ziekenhuis en me weer fitter gaan voelen. Wat kijk ik hier naar uit, eindelijk weer opknappen en me niet meer de hele dag moe voelen of gewoon niet lekker zijn. Natuurlijk blijft het wel spannend “is alles wel weg?”. Maar dat ga ik proberen van me af te zetten, want daarvoor moet ik toch de scan afwachten die in oktober gepland staat.

Ik voel me steeds minder fit worden en ik merk dat mijn conditie achteruit gaat. In het begin viel het wel mee, maar in deze laatste maanden gaat het wel sneller achteruit. Soms heb ik voor dingen gewoon de kracht niet meer en ja dan moet je mensen toch om hulp gaan vragen wat soms best vervelend kan zijn. Dit is niet altijd mijn sterkste kant, maar je voelt het de volgende dag wel. Bijvoorbeeld : Als ik iets zwaars moet tillen en ik bepaal om het zelf te doen krijg ik spierpijn de volgende dag. Dit heb ik al een aantal keren gehad. Een spreekwoord zegt : “Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen”, nou ik blijkbaar wel.

ezel

Gelukkig is dat straks allemaal klaar, tenminste dat hoop ik. Ik kijk er naar uit om binnenkort te gaan sporten, want daar word je weer fitter van en dan kan ik mijn conditie weer opbouwen!!! Eerst maar lekker fitnessen voor mijn conditie. Daar ga ik  dan ook zo snel mogelijk aan beginnen als ik klaar ben met dit alles. Natuurlijk mag ik dan eerst van mezelf nieuwe sportkleding kopen. Dat word dan meteen een leuk dagje winkelen! Geen verkeerd idee dacht ik zo.

Nu vraag je je vast af naar welke sportschool ik ga, ik heb echt nog geen idee! Weet jij een goede en niet zo’n dure sportschool??? let me know!!!

Liefs Nathalie

 

2 gedachtes over “Nog één te gaan!!!

Geef een reactie

