Geniet van elk moment ”quotes”

Olla,

happy 1

 

Door wat er de laatste acht maanden allemaal gebeurd is kijk ik nu anders tegen dingen aan. Dit is natuurlijk ook wel logisch, want je maakt veel mee in een korte tijd. En wat je mee maakt is natuurlijk niet niks.

Geniet van alles, dat vind ik nu heel belangrijk. Ik probeer van elke dag wat leuks te maken, zelfs op de dagen waarop ik me minder voel. Het is gewoon belangrijk dat je geniet en veel plezier hebt.

Op het internet heb je veel mooie quotes over happy, smile, genieten en natuurlijk nog veel meer. Zelf vind ik het heel leuk om daar lekker tussen te neuzen. Daar kom je mooie teksten tegen die je kunnen raken of echt bij jou passen. Als ik me wat minder voel kijk ik vaak naar deze quote:::

happy 2

 

Dit is maar een kleine blogpost maar geniet van je dag en van alle kleine maar leuke momentjes. Als je van alles geniet is de wereld een stuk mooier.

wat is jou favoriete quote???

Liefs Nathalie

Geef een reactie

