wenkbrauwen bijtekenen

Hallo allemaal,

Als je me acht maanden geleden zou vragen of ik mijn wenkbrauwen bijtekende zou mijn antwoord nee zijn. Maar door chemo’s valt je haar eenmaal uit, en wenkbrauwen zijn ook haren. (soort van) Acht maanden geleden hoefde ik ook niet mijn wenkbrauwen bij te tekenen want ze waren vol en donker genoeg. Als ik mijn wenkbrauwen nu niet bijteken voel ik me kaal en lijk ik heel uitdrukkingsloos, vooral als ik ook geen mascara en oogpotlood op heb. Gelukkig kun je hier zelf wat aan doen. Lang leve het wenkbrauwsetje!!!

Je kent het vast wel, het Catrice wenkbrauwensetje. Met dit setje teken ik nu altijd mijn wenkbrauwen bij en hij bevalt goed. Zelf gebruik ik de donkere kleur. Op dit moment kan ik ook echt niet zonder, maar dat kan je je vast wel voorstellen als je de foto’s ziet. Ik ben blij dat ik het wenkbrauwsetje heb en het is makkelijk in gebruik. Schiet je toch een beetje uit dan kun je het zo bijwerken met make-up remover.

wenkbrauwen

Op de twee foto’s zie je het verschil met en zonder wenkbrauwpoeder. Wat een verschil hé!!! Zelf vind ik als ik mijn wenkbrauwen niet bijteken dat ik er een beetje uitdrukkingloos uit zie. Zo heb ik toch gemerkt dat je wenkbrauwen een belangrijk deel van je gezicht zijn. Het laat echt je uitdrukking van je gezicht zien. Het bijtekenen is ook best lastig omdat ik zelf zo weinig haartjes meer heb daardoor moet je veel bijtekenen. Maar het resultaat mag er zijn.

Ik kan nu echt niet meer zonder het Catrice wenkbrauwensetje. Hij word ook veel gebruikt. Teken jij ook je wenkbrauwen bij??? zo ja, welk product gebruik jij???

Liefs Nathalie

Geef een reactie

