TAG 15 dingen die niemand vraagt

Hallo,

Deze TAG heb ik al bij verschillende bloggers voorbij zien komen. Hoe leuk is het om 15 vragen te beantwoorden die niemand aan je vraagt. Daarom leek het mij leuk om ook deze TAG te doen.

  1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
    Als ik ga slapen moet en zal mijn kledingkast dicht zijn. Dit is echt een soort tik. Als ik bijvoorbeeld bijna in slaap val en ik zie dat mijn kastdeur nog open staat dan ga ik nog uit bed om hem dicht te doen, en dan ben ik weer klaarwakker.
  2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
    Ja, ik ben echt zo type die de mini-flesjes mee neemt uit een hotel. Tja ik ben ook maar gewoon een Nederlander haha. Maar eigenlijk ben ik nog vrij weinig in hotels geweest want vroeger gingen we altijd kamperen. (Wat ik ook erg leuk vindt)
  3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
    Nee en hier heb ik ook nog nooit over nagedacht.Willemsoord
  4. Gebruik je to-do lijstjes?
    Ja, erg handig vind ik zelf zo vergeet je niks. Op het MBO heb ik ook veel gebruik gemaakt van to-do lijstjes. Ik vind het voor mezelf handig en het geeft een goed overzicht.to do list
  5. Heb je sproeten?
    Ik heb wel een paar duizend sproeten!!!
  6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
    Toen ik kleiner was heb ik wel eens in de bosjes geplast bijvoorbeeld we gingen fietsen met het gezin en ineens moest ik heel nodig plassen er was geen wc in de buurt dus dan maar in de bosjes. Ik denk dat iedereen wel eens in de bosjes heeft geplast.
  7. Hoe groot is je bed?
    Ehh, geen idee. Ik denk twee meter.
  8. Ben je lui?
    Dit is erg verschillend. Soms heb je van die dagen dat het heerlijk is om de hele dag films en series te kijken en lekker niks te doen maar ik vind het ook heerlijk om actief bezig te zijn.
  9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
    Op dit moment niet.
  10. Kauw je op pennen en potloden?
    Nee, ik kauw niet op pennen en potloden.

    potloden

  11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
    Nee, maar het leek me altijd wel heel leuk. Ik las vroeger (en nu nog steeds) de Donald Duck en de neefjes van Donald Kwik, Kwek en Kwak zitten bij de padvinders. Door die verhalen leek mij de padvinderij ook wel wat.
  12. kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
    Af en toe kijk ik nog wel eens naar tekenfilms. Wat me laatst op viel is, als ik niet lekker ben kijk ik meestal ook naar tekenfilms. Disney films vind ik wel heel leuk om te bekijken.
  13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
    Nee en dit heb ik ook nooit gedaan.
  14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
     Geen idee eigenlijk, hier heb ik nog nooit op gelet.
  15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
    Als je gaat afrijden voor je rijbewijs moet je dit weten. Het is me ook wel verteld maar als ik nu voor een auto zou staan zou ik niet zeker weten of ik het nu nog wel helemaal weet. Binnenkort maar even met papa mee kijken zodat ik het weer goed weet. Mijn antwoord voor deze vraag is dat ik het voor de helft wel weet en de andere helft twijfel ik over.
    hartjeLiefs Nathalie
Geef een reactie

