Apple nailart

Heey,

Voor het laatst heb ik deze apple nailart gemaakt. Ik vind hem zelf wel goed gelukt en vind het leuk om deze met jullie te delen. Lets go:

20140919_193604

Dit is de apple nailart op mijn vingers. Op de duimen zitten de appels. (Mijn vader vond het meer op een kers lijken.) Op de rest van mijn vingers heb ik een crack nagellak zitten die ook rood is wat weer mooi past bij de kleur van de appels.

 

20140919_201025

Wat heb ik gebruikt voor deze nailart?
(Foto 1)
<3 Etos base coat (Om je nagels te beschermen tegen verkleuring)
<3 Top coat van MAX (Zorgt ervoor dat de nagellak extra lang blijft zitten en geeft een mooie glans)
(Foto 2)
<3 O.P.I Red Shater (Dit is een crack nagellak en een tip, deze heb ik voor het laatst heel goedkoop bij action gekocht)
<3 Etos nail art (Dit is een striper)
<3 Hema mini wit (Heeft geen nummer maar was een WK mini zetje)
<3 Hema mini rood (Hetzelfde als hierboven)

20140919_193306

 

Ik begin met de witte nagellak, op mijn duim doe ik twee lagen en de rest van mijn nagels één laag.

20140919_193406

 

Op alle vingers behalve de duim doe ik de rode O.P.I crack nagellak. Hij crackt echt meteen als je hem op je nagels lakt en is snel droog.

20140919_200550

 

Het is tijd voor de appel:
(Foto 1)
Ik maak een soort boogje op mijn nagel.
(Foto 2)
Aan de andere kant doe ik hetzelfde. (Maakt niet uit als het overlapt.)
(Foto 3)
De appel lijn ik uit met de zwarte striper.
(Foto 4)
Steeltje erop en klaar is mijn appel.

20140919_193637

 

Als laatste breng ik de top coat aan over mijn nagels zodat de nailart langer blijft zitten en voor een mooie glans.

Wat vind jij van deze nailart??

hartje

Liefs Nathalie

Geef een reactie

