Films september

Hooi allemaal,

Wat gaat het snel, september is alweer voorbij en het begint nu toch wel echt herfst te worden. (Het is al herfst, ik weet het) Nu het herfst is en het weer sneller donker word buiten en kouder is merk ik aan mezelf toch dat ik meer series en films ga kijken. In september heb ik ook al een aantal films gekeken onder andere deze:::

Brave
film 3
Waar gaat de film over:
Het verhaal speelt zich af in een fictief middeleeuws Schotland, in een tijd waarin vier clans om de macht strijden. Merida is de impulsieve dochter van koning Fergus en koningin Elinor. Vanaf jonge leeftijd wordt ze door haar moeder voorbereid op de troon. Merida gaat echter veel liever haar eigen gang, en wanneer ze de kans krijgt, haalt ze stoere streken uit en bekwaamt ze zich in het boogschieten.
Wat vond ik van de film:
Ik ben gek op Disney films. Het blijft gewoon leuk vind ik. Bij deze film zat ik er meteen in en ik vond het een mooi verhaal. Echte Disney liefhebbers moeten deze film zeker gezien hebben!!!

Pocahontas 2
film 4
Waar gaat de film over:
Pocahontas is erg verdrietig want ze heeft te horen gekregen dat John Smith dood is. John Rolfe komt namens de koning naar de indianen om te vragen of het opperhoofd naar Londen wil komen. Wil hij dit niet dan zou er oorlog komen. Het opperhoofd wil niet heen gaan maar Pocahontas gaat heen. Gaat dit goedkomen?
Wat vond ik van de film:
Op Netflix zag ik Pocahontas 2 staan en die had ik nog niet gezien ik was benieuwd hoe die zou gaan. Ik vond de film een beetje tegenvallen. Pocahontas 1 is een mooie en leuke film maar twee vind ik zelf erg tegenvallen.

Jackie
film 2
Waar gaat de film over:
De tweeling Sofie en Daan zijn opgevoed door twee vaders. Wanneer er totaal onverwacht een telefoontje van hun, tot dan toe onbekende, biologische moeder uit Amerika komt, storten de twee zeer verschillende vrouwen zich samen in een avontuur waardoor alle aannames die ze hadden op losse schroeven komen te staan. Door de reis met de raadselachtige en onaangepaste Jackie verandert het leven van Sofie en Daan voorgoed.
Wat vond ik van de film:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze film vond. Ik vond hem niet heel leuk maar ook niet heel slecht. Soms zat ik even goed in het verhaal maar even daarna weer niet. Ik zou deze film iemand niet zo snel aanraden.

Labor pains
film 1

Waar gaat de film over:
Thea werkt als assistente in een kantoor, maar heeft nooit indruk weten te maken op haar werkgevers. Ze krijgt constant gênante klusjes te klaren en heeft slechts weinig vrienden in haar werkomgeving. Wanneer haar baas besluit haar te ontslaan, raakt ze in paniek en beweert ze zwanger te zijn om niet werkloos op straat te belanden.
Wat vond ik van de film:
Eerst moest ik even in de film komen en ik dacht, ik weet niet of deze film wel zo leuk is, maar toen ik er eenmaal in zat vond ik het een erge leuke film en heb ik lekker kunnen lachen.

Legally blonde
film 5
Waar gaat de film over:
Legally Blonde gaat over een rijk meisje, Elle Woods, dat houdt van winkelen, creditcards en snelle sportwagens. Ze houdt tevens van roze kleding en heeft ook een trendy hondje genaamd Bruiser. Ondanks haar “beperkte intelligentie” (een stereotiep kenmerk van het blonde, rijke meisje) gaat zij naar de Harvard Law School, want haar vriend heeft haar gedumpt omdat hij een slim meisje wil.
Wat vond ik van de film:
Wat een leuke film, een echte meidenfilm. Ik heb heerlijk kunnen lachen en raad iedereen aan die wel van een meidenfilm houd om deze film ook te kijken. Het leuke aan deze film vind ik dat Elle laat zien dat ze meer is dan een blond meisje. Love this movie!!!

Natuurlijk kijk ik niet alleen films ook kijk ik series. Op dit moment ben ik bezig met Gossip Girl. Erg leuke serie en ik ben nu met seizoen 3 bezig!!!

Welke film heb jij voor het laatst gezien?

hartje

Liefs Nathalie

15 gedachtes over “Films september

  1. Legally Blonde,, ik heb deze 2 keer gezien maar hij blijft grappig :) Brave wil ik ook nog een keer zien! als ik er zo over na denk heb ik deze maand geen film gezien die is blijven hangen.. was tie vast ni goed ;)

    Like

  2. Lagally blonde heb ik zeker al een stuk of 10keer gezien, hij is zo goed! Pacahontas 2 heb ik denk ik nog maar een keer gezien en ik herinner me er niet meer zo heel veel van. Misschien kijk ik hem binnenkort wel eens opnieuw. ik ben een hele grote disney fan!

    Like

  3. ik weet nog een leuke film maar weet de naam zo effe niet meer. handig. hij gaat over een slak die graag een raceauto had willen zijn. ik ken deze films nog niet die jij hebt gekeken. misschien een idee om samen een keer een film te pakken?

    Like

Geef een reactie

