Geurkaarsen Action

Hallo allemaal,

Voor het laatst was ik bij de action. Ik zag de geurkaarsen staan en buiten is het al weer wat kouder, dus binnen heerlijk een kaarsje aan steken leek me geen verkeerd idee. Ik nam een aantal geurkaarsen mee.Vandaag ga ik met jullie delen hoe ze mij bevallen??? Ruiken ze lekker??? Zou ik ze weer opnieuw kopen??? enz.

20140924_200229De drie geuren die ik gekocht heb zijn fresh aqua, Lovely berries en vanille. Ik heb geen grote kamer, dus ik ben benieuwd of de geur door heel de kamer komt of dat het juist te overheersend is.

20140924_200317   20140924_200907

Hoe ruikt de kaars voor ik hem aansteek?
Deze kaars ruikt erg fris, heerlijk. Ik hoop dat hij ook zo lekker fris ruikt als ik hem aansteek.
Hoe ruikt de kaars als hij brandt?
Na een half uur ruik ik hem nog niet, erg jammer want toen ik de kaars voor het eerst rook, ruikte hij zoo lekker. Alleen als je dicht bij de kaars staat ruik je hem een beetje.
Conclusie:
Deze kaars is een NO GO. Je ruikt hem gewoon bijna niet, jammer.

20140924_200412   20140924_200731

Hoe ruikt de kaars voor ik hem aansteek?
Hij ruikt lekker naar bessen. Niet heel overheersend maar precies goed.
Hoe ruikt de kaars als hij brandt?
Als je de kaars aansteekt ruik je de geur niet meteen. Na ongeveer twintig minuten kun je hem door heel mijn kamer ruiken. Het is niet een hele aanwezige geur maar je ruikt hem wel. Lekker om aan te hebben als je gewoon bezig bent met iets, bijvoorbeeld tijdens je huiswerk. Voor mij zou dat kunnen zijn als ik bezig ben met mijn blog.
Conclusie:
Dit is een lekkere geurkaars die wel even moet branden voor je hem door heel je kamer ruikt, maar als dat gebeurd is ruikt die lekker.

20140924_200452    20140924_200639

Hoe ruikt de kaars voor ik hem aansteek?
Hij ruikt erg lekker naar vanille. (haha logisch)
Hoe ruikt de kaars als hij brandt?
Ook bij deze kaars duurt het erg lang voor de kaars te ruiken valt door mijn kamer. Na ongeveer 40 minuten ruikte ik hem door heel mijn kamer, maar hij is niet heel aanwezig.
Conclusie:
Ik zou hem niet meer opnieuw kopen!!!

Zoals ik al zei zou ik de kaarsen niet meer kopen. Je ruikt ze bijna niet of het duurt heel lang voor je ze ruikt. Voor mij echt een NO GO!!! Ik heb ze bij de Action gekocht voor €1.09.- en ze hebben 30 branduren.

Wat vind jij van de Action geurkaarsen???

hartje

Liefs Nathalie

19 gedachtes over “Geurkaarsen Action

Geef een reactie

