5 redenen waarom de kou toch een beetje leuk is!!!

Heey,

Tja, het is herfst en het word weer kouder. Zelf vind ik dit niet leuk en op dit moment heb ik veel last van koude voeten, zo koud dat echt heel zeer doet. (Dit zijn waarschijnlijk nog bijwerkingen van de chemo) Hierdoor vind ik die kou nog minder leuk. Maar ik kan alle nadelen nu wel gaan opnoemen van de kou maar daar word niemand blij van, daarom een aantal leuke dingen die wel leuk zijn aan de kou:::

1. Serie’s en films:
In mijn bedje met mijn Ipad en Netflix perfecte combinatie als het weer kouder word. Er zijn op Netflix genoeg leuke films en series te kijken, op dit moment ben ik bezig met Gossip girl.

kou 4

2. (Geur)kaarsen tijd:
Ik ben dol op kaarsen en dan vooral geurkaarsen. Op mijn slaapkamer heb ik er genoeg staan en wat ruikt het lekker als ik ze aansteek.

3. Warme drankjes:
Lekker al die warme drankjes. Op zich kan ik het hele jaar door wel warme drankjes drinken, maar toch merk ik dat in de herfst en winter als het kouder is meer warms drink. Heerlijk al die theesoorten en de warme chocomelk met af en  toe een lekker toef slagroom erop, hmmm.

kou 1

 

4. Warme kleding:
Een warme trui aan of een fluffy vest, wat zit dat lekker. Of die lekkere cosy socks.

5. Gezelligheid:
Ik weet dat het nog lang niet zover is maar de gezellige decembermaand komt er weer aan. Een erg gezellige tijd waarin ik vaak veel met mijn vrienden en familie doe. Sinterklaas, kerst en oud en nieuw, daar heb ik nu al zin in!

kou 3

Dit zijn vijf redenen waarom het toch nog wel leuk is nu het wat kouder word!!! Wat vind jij het leukste nu het koud word???

hartje

Liefs Nathalie

20 gedachtes over “5 redenen waarom de kou toch een beetje leuk is!!!

  1. Wat leuk dat ik via mijn spam your blog op je blog ben gekomen :)
    Ik ga je zeker weten volgen want vind dit al een heel leuk artikel hihi
    Ben zó blij dat de kaarsjes weer lekker kunnen branden!

    Like

  2. Nee ik vind de kou echt niet leuk, ik kan wel huilen dat het herfst is :( Al die gezellige dingen kun je ook doen op een regenachtige zomeravond, maar dan is het de volgende dag gewoon weer warm. Sorry, ik ben altijd wat depri deze tijd van het jaar :p

    Like

Geef een reactie

