Rimmel lipstick Heart Breaker

 Heey,

Vorige week kocht ik een nieuwe lipstick van Rimmel. Ik had al één andere van Rimmel en die vind ik heel fijn, dus ik besloot er nog eentje te kopen. Vandaag laat ik jullie weten hoe deze bevalt.

wpid-20141004_184928.jpg

Eerst maar even de basic info:::
De lipstick heet Heart Breaker.
Nummer 016

wpid-20141004_185054.jpg

Ik zag hem in de winkel en dacht wouw, wat een mooie kleur. Het is net een paar tintjes donkerder dan roze. Echt een kleurtje om te dragen in het najaar.

wpid-20141004_185019.jpg

Hier de swatch van de lipstick. Het pigment is erg goed en er zit een mooie glans over. (Jammer genoeg zie je het niet zo goed op de foto.)

wpid-20141004_190213.jpg

Op deze foto lijkt de kleur erg zacht en meer roze. Op de volgende foto komt de kleur beter over. De lipstick smeert fijn over mijn lippen en is goed gepigmenteerd. Ook blijft hij mooi op je lippen zitten. Het is niet dat hij er snel afgaat. Tuurlijk als je hem in de ochtend op doet moet je hem wel eens bijwerken. Ik ben erg tevreden over deze lipstick.

wpid-20141004_190300.jpg

Op deze foto zie je de kleur op mijn lippen beter. Ik vind het een prachtige kleur en weet zeker dat ik hem dit najaar veel ga dragen.

Welke lipstick draag jij op dit moment graag?

hartje

Liefs Nathalie

15 gedachtes over “Rimmel lipstick Heart Breaker

Geef een reactie

