Body scrub Crace Cole

 Hi,

Deze scrub zag ik bij de DIO. Het merk kende ik nog niet en het ruikt lekker naar fruit. Nu denk je vast maar dat is toch meer iets voor in de zomer??? Maar de geur die hier vanaf komt vind ik het toch echt ook nog heerlijk om nu in de herfst te gebruiken. Het ruikt heerlijk fris en niet al te sterk.

wpid-20141004_174741.jpg

De verpakking trok mijn aandacht ook al een beetje. Ik vind het leuk dat je de scrub er doorheen kan zien.

wpid-20141004_174907.jpg

wpid-20141004_175206.jpg

Er zit 238 ml in. Wat een raar getal meestal zijn het ronde getallen, dacht ik.

wpid-20141004_175256.jpg

Het is een milde scrub en fijn in gebruik. Ik vind dat hij zijn werk goed doet maar wel zoals ik al zei op een milde manier. De scrub van Grace Cole  verzorgt goed en scrubt de dode huidcellen weg. Ik vind het een fijne scrub.

Deze scrub kocht ik bij de DIO en hij was €4.79.-

Kende jij dit merk al??? En welke scrub vind jij fijn om te gebruiken???

hartje

Liefs Nathalie

9 gedachtes over “Body scrub Crace Cole

  1. Nog nooit van gehoord, maar lijkt me fijn! Ik gebruik altijd een scrub van The Body Shop, die zijn weliswaar wat duurder, maar óntzettend fijn.X

    Like

  2. Ik heb nog nooit van het merk gehoord, en ben wel nieuwsgierig…momenteel gebruik ik een scrub van Kneipp, deze is heerlijk, maar suggesties zijn natuurlijk altijd erg welkom.

    Like

Geef een reactie

