Eerste outfit #OOTD

Hooi,

Mijn eerste outfit op mijn blog. Best wel spannend. Jammer genoeg heb ik nog geen goeie camera om mooie foto’s mee te maken en moet ik het voor nu nog even met mijn mobiel doen. Maar als het zo goed blijft gaan met mijn blog wil ik voor een goeie camera gaan sparen!!! Ik hoop dat jullie deze foto’s goed genoeg vinden.

wpid-img_20141017_121658.jpg

Zelf vind ik dit een leuke outfit en je kunt hem zeker in de herfst dragen. Ik zou hem dragen op de wat warmere herfst dagen omdat de broek gewoon van stof is en niet heel warm.

wpid-img_20141017_121742.jpg

De broek heeft een mooi aztec printje. De kleuren die erin zitten zijn grijs, wit, zwart, roze en bordeaux rood.

wpid-20141017_145332.jpg

Deze ketting heb ik al een aantal jaar geleden gekocht voor gala, maar hij blijft mooi om te dragen.

wpid-20141017_145240.jpg

Shirt: Only
Gilet: Primark
Broek: HEMA
Schoenen: Mustang shoes (gekocht bij plaatselijk schoenenwinkel)
Ketting: DA

hartje

Liefs Nathalie

17 gedachtes over “Eerste outfit #OOTD

Geef een reactie

