Miss sporty Lip Liquid Lipstick millionare intense colour Fuchsia Ca$h #103

Hooi hooi,

Voor het laatst zag ik bij Miss Sporty de Lip Liquid Lipstick millionaire intense colour. Die wou ik wel eens proberen. Het lijkt op een lipgloss maar het is eigenlijk een vloeibare lipstick. Ik ging voor de kleur Fuchsia Ca$h nummer 103.

wpid-20141004_190026.jpg

Daar is die!!! De verpakking ziet er mooi uit.

wpid-20141004_185137.jpg

wpid-20141004_190147.jpg

De vloeibare lipstick breng je eigenlijk net zo aan als de meeste lipglossen. Het werkt wel makkelijk, ik heb alleen dat in de hoekjes van mijn mondhoeken ik nog wel eens wat wil uitschieten.

wpid-20141008_185553.jpg

Tijd voor een swatch. De kleur is erg mooi en het pigment ziet er goed uit.

wpid-20141004_190542.jpg

Op de lippen. Als je alleen de lippen ziet lijkt de kleur toch wat lichter dan op heel het gezicht, zie de volgende foto maar:::

wpid-20141004_190602.jpg

Ik vind het een mooi kleurtje. Deze lipstick van Miss Sporty blijft ongeveer 3 uur zitten. Het pigment is ook goed. Eerst als je hem op doet plakt hij wel wat aan je lippen maar naar een aantal minuutjes trekt dit helemaal weg. Ik vind het een prima vloeibare lipstick en erg betaalbaar.

Wat vind jij van de vloeibare lipstick van Miss Sporty???

hartje

Liefs Nathalie

13 gedachtes over “Miss sporty Lip Liquid Lipstick millionare intense colour Fuchsia Ca$h #103

Geef een reactie

