Perensmoothie

Hooi,

Ik ben dol op een smoothie. In eerste instantie zou ik bij een smoothie meer aan de zomer denken. Maar eigenlijk kun je het best het hele jaar door drinken. Vandaag laat ik jullie zien hoe ik deze perensmoothie maak.

wpid-20141017_191309.jpg

Hmm lekker. <3

wpid-20141017_191020.jpg

Wat heb je nodig? (Deze hoeveelheid is voor twee glazen.)
<3 één grote peer of twee kleine peren
<3 twee dl magere yoghurt
<3 één dl halfvolle melk
<3 één zakje vanillesuiker

wpid-20141017_191052.jpg

Schil de peer en haal het klokhuis eruit, vervolgens snij je de peer in kleine stukjes.

wpid-20141017_191205.jpg

Gooi alles bij elkaar, heb je een blender dan kun je het daar gemakkelijk in doen. Zelf heb ik geen blender dus ga ik er met de staafmixer doorheen. (Dat kan ook gewoon.)

wpid-20141017_191244.jpg

Er komt een mooie schuimlaag op te zitten, ziet er altijd zo leuk uit.

wpid-20141017_191339.jpg

Klaar is je smoothie. Ik doe er nog een rietje in en dan lekker opdrinken.

Wat vind jij van een perensmoothie???

hartje

Liefs Nathalie

11 gedachtes over “Perensmoothie

Geef een reactie

