Films oktober

Heey,

In september heb ik de films laten zien die ik toen gekeken had. Klik hier als je dat nog wil lezen. Nu is het de beurt aan oktober.

Legally blonde 2:

film oktober 1

Waar gaat de film over?:
In Legally Blonde 2 gaat Elle Woods op zoek naar de moeder van haar chihuahua, Buster. Ze ontdekt dat Busters moeder gebruikt wordt als proefdier voor make-uptesten. Het advocatenkantoor waarvoor ze werkt, heeft het bedrijf dat gebruik maakt van de testen als klant. Elles verzet hiertegen leidt tot haar ontslag. Toch gaat Elle door om de moeder van Buster vrij te krijgen en de andere honden.
Wat vind ik van de film?:
Bij de films van september kon je lezen dat ik deel 1 heb gezien. (Voor mij een aantal dagen geleden nu, haha) Dit deel is net zo leuk als het eerste deel. Vaak heb je wel eens met films dat het tweede deel tegen valt. Bij deze film niet. Elle is precies hoe Elle is in de eerste film. Als je het eerste deel gezien hebt en leuk vond raad ik je echt aan deze ook te gaan kijken!!!

 A Cinderella story:

film oktober 2

Waar gaat de film over?:
Sam Montgomery woont samen met haar stiefmoeder en stiefzusters nadat haar vader overlijdt. Ze droomt van een studie aan Princeton, de plaats om een prins aan de haak te slaan. Maar misschien heeft ze haar droomprins al ontmoet: haar anonieme chatvriendje, met wie ze heeft afgesproken op een Halloweenfeest. Sam raakt echter in paniek wanneer de geheimzinnige man de coolste kerel van de hele school blijkt te zijn. Kan hij van een meisje houden dat niet zo populair is? Kunnen sprookjes werkelijkheid worden? Alleen als Sam haar mannetje staat en zij haar dromen een stevig handje helpt.
Wat vind ik van de film?:
Deze film kijk ik nu al voor de derde keer, het blijft een leuke film. Sprookjes zijn erg leuk vind ik en dit is gewoon een sprookje maar dan in de tijd van nu dus met mobieltjes, computer enz. Een erg fijne romantische comedy film.

Beauty shop:
film oktober 3

Waar gaat de film over?:
Gina Norris verhuisde van Chicago naar Atlanta zodat haar dochter Vanessa een goede muziekopleiding kan krijgen. Ze werkt als kapster in de salon van Jorge waar ze een goede naam krijgt. In de salon werkt ook Lynn die hoewel ze een volleerd kapster is alleen haar mag wassen. Jorge is nogal brutaal en behandelt zijn personeel en Lynn in het bijzonder slecht. Na een zoveelste belediging neemt Gina ontslag. Gina begint haar eigen kapsalon maar dat neemt ook problemen met zich mee.
Wat vind ik van de film?:
Heerlijk Comedy om te kijken. Ik vond het een leuke film. Gina is een vrouw die voor iedereen klaar staat maar ook zeker wel haar mening heeft echt een vrouw die er mag zijn. In haar kapsalon werken veel Surinaamse mensen maar Gina wil hoe dan ook dat Lynn er ook komt werken. Een aantal hebben hier problemen mee en dan zegt Gina ”dan moet je ander werk zoeken Lynn blijft hier”. Een erg leuke film als je even lekker wil lachen. (Wel een echt meidenfilm)

Rapunzel:

film oktober 4

Waar gaat de film over?:
Het verhaal gaat over Prinses Rapunzel, die als baby uit haar kasteel ontvoerd werd door de slechte Moeder Gothel die haar opsluit in een hoge toren zonder deur. Als Madame Gothel naar boven wil komen roept ze: ‘Rapunzel, Rapunzel, gooi je haren naar beneden’ en dan klimt ze langs de lange betoverde blonde haren van Rapunzel omhoog. Rapunzels haar is behalve erg lang, ook bijzonder. Het licht op als ze zingt, en ook heeft het genezende gaven. Moeder Gothel blijft jong door het haar van Rapunzel. Het werkt echter alleen als het nog aan het hoofd van Rapunzel zit, zodra het wordt geknipt verliest het zijn gave.
Wat vind ik van de film?:
Deze film wou ik al een tijdje zien maar steeds kwam het er niet van. Ik had die dag een niet zo leuk nieuws gehoord in het ziekenhuis. Ik dacht ga even lekker een film kijken op Netflix. En ineens zag ik deze film op Netflix. Wat fijn als je een rot dag hebt om dan een Disney film te kijken. Ik vond het echt een hele leuke film nog leuker dan verwacht eigenlijk. Dit is echt zo film die nog wel een aantal keer kan kijken.

Campus confidentail:

film oktober 5

Waar gaat de film over?:
Violet vindt het moeilijk om zich aan te passen wanneer haar moeder Victoria besluit om te verhuizen van de stad naar de rustigere buitenwijken. De gevatte Violet besluit om samen met haar nieuwe vriendin Cornelia het schoolblad The Tattler op te richten. Hierin wil ze alle beschamende geheimen van de populaire kinderen, die over de school heersen, openbaren.
Wat vind ik van de film?:
Dit is zo echte romantische film comedy en zeker een meidenfilm. Ik hou er wel van maar dat heb je waarschijnlijk wel door als je een beetje hebt gezien welke films ik zie. Heerlijk om te zien dat ze een roddelblad op richten maar dat dat uiteindelijk uit de hand loopt. een echte aanrader.

Deze maand heb ik nog meer films gekeken daarom komt binnenkort deel 2.

Wat vind jij van deze films?

hartje

Liefs Nathalie

19 gedachtes over “Films oktober

  1. Leuke serie heb je gekeken :) Ik vind Legally Blond erg leuk, maar ik heb de tweede nog nooit gezien omdat ik dacht dat die heel erg tegen zou vallen. Misschien toch een keer kijken dus!
    Verder ben ik gek op Disney. Rapunzel vond ik erg leuk. Ken je Brave en Frozen ook al? Die vind ik ook geweldig!

    Like

  2. A Cinderella story en Rapunzel heb ik al gezien en vond ze beiden erg leuk. Ik ben nu vooral benieuwd naar Beauty Shop en Campus confidentail. Dit moet/mag je vaker doen! Soms weet ik niet wat ik op Netflix moet kijken omdat er heel veel saaie films tussen zitten.

    Like

Geef een reactie

