Klein berichtje met een vraagje

Hooi allemaal,

Het leek me leuk om binnenkort een Q&A te doen zodat jullie mij wat beter leren kennen. Zelf vind ik het altijd erg leuk om dit bij anderen te lezen of op youtube te bekijken. Maar voor een Q&A heb ik natuurlijk wel vragen nodig. Heb jij een vraag aan mij??? Het mag echt van alles zijn, dan zou ik het leuk vinden als je het hieronder wil achter laten. Ik hoop dat ik een aantal vragen binnen krijg zodat ik binnenkort een leuke Q&A kan maken.

hartjeLiefs Nathalie

14 gedachtes over “Klein berichtje met een vraagje

  1. Wat is je droom?

    Wat is je droombaan?

    Hoeveel kinderen wil je?

    Wat is je lievelingsdiner? (bijvoorbeeld 7 gangen diner met dit en dat als voorafje etc.)

    Waar kun jij niet zonder in je leven?

    Heb je een bepaald ochtendritueel? Middagritueel? Avondritueel?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

