Films oktober #2

Hooi,

Omdat ik in oktober best wat films heb gekeken is hier deel twee van de films van oktober. Wil je deel één nog lezen??? Klik dan hier. Laten we snel beginnen met de films:

Failure to Launch:

film oktober 6

Waar gaat de film over?
De film gaat over een 35-jaar oude man, Tripp, die nog steeds bij zijn ouders woont. Zijn ouders krijgen er echter genoeg van, maar niets kan hem ervan overtuigen om alleen te gaan wonen, zonder zijn ouders. Als laatste redmiddel besluiten zijn ouders de aantrekkelijke en succesvolle Paula in te huren, die hun verzekert dat ze hun zoon Tripp binnen korte tijd zelfstandig zal maken.
Wat vind ik van de film?
Dit is een echte comedy. Ik zat meteen in de film en zo leuk om te zien dat de ouders iemand gaan in huren om hun zoon uit huis te krijgen. Natuurlijk gaat er van alles mis. Met deze film heb ik me echt vermaakt, zeker een aanrader!

Sydney White:

film oktober 7

Waar gaat de film over?
Het is niet makkelijk als student in het eerste jaar, maar er valt wel genoeg te beleven! Rachel is de leidster van de kappa Phi sociëteit en de nummer één op de ‘hottie’ ranglijst van de universiteitswebsite. Haar status wordt echter bedreigd door nieuwelinge Sydney White, een vriendelijke brunette die bovendien bij Rachels vriendje Blaine in de smaak valt.
Wat vind ik van de film?
Deze film heb ik al een aantal keer gezien maar hij blijft leuk. Meestal als je een film vaker dan één keer kijkt vind je hem leuk. Dus deze film raad ik ten eerste zeker aan. Een heerlijke lachwekkende film. En ja het is weer een echte meidenfilm.

John tucker must die:

film oktober 9

Waar gaat de film over?
Kate en haar moeder verhuizen om de zoveel tijd, als haar moeder opnieuw wordt gedumpt door een van de vele mannen. Ze werkt als serveerster in een restaurant en ziet een van de jongens met wie ze op school zit, uitgaan met verschillende meiden. Zo gaat hij uit met Carrie, een hardwerkende en intelligente dame, met Heather, de hoofd cheerleader en agressieve meid en met Beth, een vegetariër die niet moeilijk doet over het bedrijven van de liefde. Als ze hier achter komen, laten ze Kate John verleiden en vervolgens dumpen, zodat hij voelt hoe het is om gebruikt te worden. Als hij werkelijk verliefd wordt op Kate, loopt alles uit de hand…
Wat vind ik van de film?
Toen ik deze film op Netflix zag wist ik niet of dit wel een film voor mij zou zijn maar toch las ik even waar de film over ging, en toen had deze film mij. Het leek me een erg leuke film dus ik ging hem meteen kijken terwijl ik eigenlijk geen tijd had. Ik zat meteen in de film het was dan ook erg jammer dat naar tien minuten al moest stoppen met kijken. Die avond heb ik hem meteen afgekeken.

The house bunny:

film oktober 10

Waar gaat de film over?
Shelley leidt als playmate een luxueus leventje op de Playboy Mansion. Een jaloerse huisgenote doet haar denken dat Hugh Hefner haar weg wil omdat ze te oud is geworden, ze had net haar 27e verjaardag gevierd en ze vertrekt. Na wat doelloos te hebben rondgedoold belandt ze aan het studentenhuis van de Phi Iota Mu’s. Ze wil graag één van de “huismoeders” worden die bij de meisjes wonen, maar ze willen haar niet. Ze probeert het vervolgens aan de overkant van de straat bij de Zeta’s, die zelf zeer onpopulair zijn en aan de rand van het universiteitsgebeuren leven. Zij hebben net te horen gekregen dat hun huis gesloten zal worden als ze dat jaar geen dertig nieuwe leden vinden. De Zeta’s moeten eerst ook niets van de nogal leeghoofdige Shelley weten maar als ze zien hoe populair ze zich kan maken bij de mannelijke studenten nemen ze haar toch in huis.
Wat vind ik van de film?
Eerst vond ik deze film wat minder. Het trok me niet zo tot Shelley weg moest uit de Playboy Mansion vanaf dat moment vond ik de film wat leuker worden. Uiteindelijk als ze bij de Zeta’s intrekt vind ik de film echt leuk worden. Ik moest even in de film komen maar toen ik er inzat vond ik de film erg leuk, en heb ik zeker gelachen.

Revenge of the birdesmaids:

film oktober 8

Waar gaat de film over?
Abigail, Parker, Rachel en Caitlin waren als kind beste vriendinnen. Abigail is later naar New York City verhuisd en heeft een succesvol debuutboek gelanceerd. Parker is met haar mee gegaan en probeert het te maken op Broadway. Rachel bleef in Lambert toen ze er de man van haar ontmoette. Als Abigail en Parker haar bezoeken blijkt Caitlin hem echter van haar afgesnoept te hebben. Hij komt immers uit een rijke familie en Caitlins moeder heeft dringend geld nodig. Daarom houdt Caitlin hem voor dat ze zwanger is zodat hij gedwongen is met haar te trouwen.
Wat vind ik van de film?
Wat een leuke film. Deze film wou ik echt al een tijdje zien en eindelijk heb ik hem bekeken. Ik zat er meteen in. Doordat je eerst een stukje ziet wat later in de film weer terugkomt word je er echt in getrokken omdat je benieuwd bent wat er gebeurd is. Van deze vijf films die ik als laatst gezien heb is dit wel de nummer één. Echt een leuke film. (Dat zeg al voor de tweede keer.)

Dit waren alle films van de maand oktober. Wat vonden jullie van deze films??? En vinden jullie het leuk om nu een deel twee te zien of niet??? Want anders laat ik volgende maand niet alles zien maar een aantal, als ik weer zoveel films kijk.

hartje

Liefs Nathalie

19 gedachtes over “Films oktober #2

Geef een reactie

