Essence get BIG lashes

Hi,

Een tijdje geleden liet ik een shoplog zien van de DA, Ziengs en de Kruitvat. Bij de kruitvat kocht ik toen onder andere deze mascara van Essence, get big lashes. Ik was hier zeer benieuwd naar want ik heb op dit moment nog erg weinig wimpers en ze zijn erg kort. Ik ga jullie vandaag vertellen of hij zijn werk goed doet.

wpid-20141029_140529.jpg

De verpakking ziet er mooi uit en de woorden get big lashes springen eraf.

wpid-20141029_140832.jpg

In deze mascara zit 12 ml en is 6 maanden houdbaar.

wpid-20141029_140750.jpg     wpid-20141029_140707.jpg

Het is een wat dikker borsteltje en is verder niet heel bijzonder.

wpid-20141102_180529.jpg

De mascara geeft mijn wimpers wat meer volume en ze zijn wat langer. Mijn ogen komen al wat meer uit mijn gezicht. Mijn verwachting van deze mascara was toch wel dat hij nog wat meer volume zou geven, jammer.

wpid-20141102_180707.jpg

Even helemaal opgemaakt. Het is een fijne mascara die je wimpers iets meer volume geven. Zelf zou ik deze mascara niet weer opnieuw gaan kopen. Ik heb er liever eentje die nog wat meer volume geeft. Verder is het een prima mascara.

Deze mascara is te koop bij de kruitvat voor €2.59.-

Wat vind jij van deze mascara???

hartje

Liefs Nathalie

18 gedachtes over “Essence get BIG lashes

Geef een reactie

