Botanical Choice handmasker

Heey,

Vandaag heb ik dit handmasker voor het eerst geprobeerd. Het is mijn eerste handmasker ooit, want dit heb ik nog nooit eerder gedaan. Vandaag laat ik weten hoe ik dit handmasker van Botanical Choice vind.

wpid-20141029_132607.jpg

Ik ben zeer benieuwd hoe ik het masker ga vinden.

wpid-20141029_132605.jpg

Ik zie dat er amandelen in zitten dat lijkt me al erg fijn.

Wat moet dit masker doen?
Het diep vochtinbrengende handmasker ”amandel” uit de purederm botanische serie is een intensieve hydraterende verzorging die de droge, ruwe, overbelaste huid van de handen weer soepel maakt. Dit nieuwe ontwikkelde handmasker in handschoenvorm is verrijkt  met sheaboter, zoete amandelolie, cameliaolie, opuntia tuna-extract en andere natuurlijke antioxidanten en verzachtende middelen en dringt snel en diep door. De huid wordt beschermd, gevoed en gehydrateerd. al na één keer zijn uw huidtint en -textuur voelbaar verbeterd!

wpid-20141029_140013.jpg

Op de foto zie je de plaatjes staan wat je moet doen:
Stap 1: Was je handen met warm water.
Stap 2: Open de verpakking en doe de handmaskers om.
Stap 3: Draag de vinyl handschoen over de handmaskers
Stap 4: Na 20-30 minuten verwijder je de vinyl handschoenen en handmasker.
Tip: Je hoeft je handen naar de tijd niet te wassen.

wpid-20141102_180751.jpg     wpid-20141102_180730.jpg

Hoe vind ik het handmasker?
Het voelt echt raar als je het handmasker en erover heen de vinyl handschoenen aan hebt, maar op een goede manier. Het zit niet verkeerd. Ik ben in de tussentijd maar een serie gaan kijken want dat is het nadeel aan een handmasker je kunt niet echt iets met je handen doen. Ik heb het masker een half uur laten zitten en toen heb ik het eraf gehaald. Er stond dat je naar het masker je handen niet hoefde te wassen dit heb ik ook niet gedaan maar ze waren nog wel erg vochtig dus heb ik ze wat afgedept met een tissue.  Mijn handen voelen meteen weer zacht en lijken ook gevoed te zijn want ik had best droge handen en ze zijn nu niet meer droog.

Ik vind het een fijn masker en het helpt ook echt, ik zou hem zeker nog eens opnieuw kopen. Gebruiken jullie wel eens een handmasker???

hartje

Liefs Nathalie

17 gedachtes over “Botanical Choice handmasker

Geef een reactie

