Ziaja handcreme

Hallo,

In de maand oktober heb ik mijn eerste VIP box ontvangen. Ik wist al wat er in zat en was zeer benieuwd naar de handcrème van Ziaja. Vandaag deel ik met jullie hoe ik de handcrème vind.

wpid-20141105_111618.jpg

Ik ben echt dol op handcrèmes en vooral nu in de herfst en winter. Zelf heb ik snel last van droge handen en vooral bij mijn knokkels. Dus handcrèmes testen vind ik erg leuk. In deze handcrème zit 100 ml en is niet op dieren getest. De houdbaarheid is ook heel goed want die van mij is goed tot maart 2017. Dit ziet er al erg goed uit.

wpid-20141105_111652.jpg

Wat moet de handcrème doen?:
Deze handcreme moet je handen voeden zelfs als je vaak je handen wast. Hij zorgt ervoor dat je handen niet uitdrogen en voed ook je nagels.

wpid-20141105_111722.jpg

Ingrediënten:
Aqua (water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cera Micorocristallina (Microcrystalline wax), Paraffin, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Hydrolyzed Keratin, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimenthyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Stearic Acid, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylene Glycol, Parfum (Fragrance), Linalool, Butylphenyl Methylproponal, Alpha-Isomenthyl lonone, Coumarin.

wpid-20141105_111840.jpg

Wat vind ik van de handcrème?:
Wat een fijne handcrème dit, hij ruikt ten eerste erg lekker vind ik en trekt super snel in. Dat een handcrème snel intrekt vind ik wel belangrijk want anders vind ik zelf de handcrème al niet meer fijn. Je hebt ook maar een klein beetje nodig bij deze handcrème om je hele handen in te smeren. Ik ben erg tevreden met deze handcrème en ga hem zeker nog vaak gebruiken deze herfst en winter.

De Ziaja handcrème kost €2.99.-

Kende jij dit merk al??? Zo ja, wat vind jij van dit merk??

hartje

Liefs Nathalie

17 gedachtes over “Ziaja handcreme

  1. Oh, ik houd ervan als een handcreme snel intrekt! Van die plakhanden zijn zo onaantrekkelijk + alles zit onder de vette vingers. Je hebt mij echt nieuwsgierig gemaakt naar de geur dame, ben echt benieuwd! YES, dit is ideaal voor de koude dagen. Oef, ik moet er nu nog niet aan denken hoor, mijn handen, gezicht, lichaam.. alles is droog, echt een hel. Ik kon het merk nog niet, maar ze hebben zo te horen fijne producten voor een goed prijsje!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

