Q&A #1

Hallo,

Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de vele vragen die jullie mij gesteld hebben. Ik had nooit verwacht om zoveel vragen te krijgen. In totaal heb ik 19 vragen binnen gekregen. Echt super leuk. Jammer genoeg kan ik ze niet allemaal beandwoorden in deze Q&A, anders word het wel een heel lang artikel. Sorry als jou vraag er niet tussen zit, ik moest er een aantal weglaten.

Q&A

Hoe oud ben je?
Ik ben op dit moment 20 jaar oud.

Hoe gaat het nou ‘echt’ met je?
Op dit moment gaat het eigenlijk nog helemaal niet zo goed. Ik heb wel vaker wat op mijn blog verteld over dat ik ziek ben geweest. (Nu ben ik gelukkig weer beter, jippie) Maar door alle chemo’s zijn mijn zenuwen in mijn voeten beschadigd, hoe ver het beschadigd is weten ze niet. Ik heb 24 november een onderzoek hiervoor. Maar ik heb dus veel last van mijn voeten en het is zelfs zo erg dat ik geen schoenen aan kan. Hierdoor zit ik bijna altijd thuis. Ik voel me daarom opgesloten en ben regelmatig erg verdrietig. Maar ik probeer wel positief te blijven en leuke dingen te doen.

Wat studeer je op dit moment?
Op dit moment studeer ik niets. Ik heb gelukkig nog wel vorig schooljaar mijn opleiding kunnen afronden voor pedagogische medewerker kinderopvang niveau 3.

wpid-20141108_191304.jpg

Welke opleiding zou je willen volgen?
Hier ben ik nog niet helemaal uit. Misschien dat ik nog een jaartje door wil gaan voor niveau 4 of iets heel anders. Het is best lastig kiezen wat je wil studeren. Ik had graag in januari willen beginnen met een nieuwe opleiding maar dit gaat waarschijnlijk nog niet lukken.

Welke super kracht zou je graag willen hebben?
Wat een leuke vraag dit. Hmm, Ik denk onzichtbaarheid. Lijkt me echt handig niemand ziet je en niemand kan je vinden. Ik zou ook best wel het onzichtbaarheidskleed van Harry Potter willen hebben.

Wat het dichts bij je ligt aan je linkerkant is je wapen in een Zombie aanval… Wat is het?
Dit vind ik echt de leukste vraag en toen ik de vraag las schoot ik echt in de lach. Mijn zombie wapen is nagellak. Het lakje is van Maybelline forever strong pro nummer 9 volcanic red.

wpid-20141108_191048.jpg

Wanneer had je voor het laatst de slappe lach en waarom?
Een aantal dagen geleden ging ik taart maken met een vriendin, er moest slagroom geklopt worden en dit deed ik alleen de slagroom was niet goed dus er kwam een heel raar prutje uit. We hebben hier heel erg hard om moet lachen.

Heb je speciale plannen voor de feestdagen?
Met sinterklaas ga ik met een groep het sinterklaasspel doen. Een erg leuk spel vind ik dat en ik heb er nu al zin in. Met kerst en oud en nieuw weet ik nog niet precies wat ik ga doen.

Als je moet emigreren naar welk land zou je gaan en waarom?
Ik ben heel slecht in talen dus ik zou dan al snel kiezen voor Curaçao of Suriname. Dan kan ik tenminste Nederlands blijven praten en het weer is daar ook niet verkeerd.

Heb je gekleurde sokken?
Jazeker een heleboel.

wpid-20141108_191405.jpg

Wat is het leukste wat je in je leven hebt meegemaakt?
Wat een moeilijke vraag dit, ik heb een heleboel leuke dingen meegemaakt. Vorig jaar ben ik met twee goeie vrienden op vakantie geweest naar Italië dit was echt een groot avontuur en erg leuk. We hebben toen een heleboel leuke nieuwe mensen leren kennen want we gingen met een groepsreis. Ik kan niet wachten om weer op vakantie te gaan.

Wat doe je het liefst naast bloggen?
<3 Wat leuks doen met vriendinnen
<3 Winkelen
<3 Creatief bezig zijn
<3 Film of serie kijken

Ik hoop dat jullie deze Q&A leuk vonden!!!

hartje

Liefs Nathalie

25 gedachtes over “Q&A #1

  1. Wat leuk ingevuld! Vast succes 24/11 met je onderzoek. Ik begrijp best dat je hier verdrietig over bent, dat je niet naar buiten kan :( ik hoop dat gauw alles goed komt! Wat goed van je trouwens dat je vorig jaar je diploma hebt behaald :)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

