Header

Hooi,

Als je me drie maanden geleden gevraagd zou hebben wat een header is zou ik het echt niet geweten hebben. Hoe langer ik blogde hoe meer mooie headers ik tegen kwam. Maar ik had geen idee hoe ik dat moest maken. Een aantal dagen geleden ben ik me er eens in gaan verdiepen en heb ik wat onderzoek gedaan op internet. Naar wat onderzoek ben ik begonnen met mijn header te maken en hier het resultaat:

header 3
Het is best wel moeilijk om een header te maken tot je hem een beetje goed vind. Ik ben hier zeker een paar uur mee aan de gang geweest. Voor nu vind ik hem goed. Ik ben zeer benieuwd wat jullie van mijn header vinden. Je mag gewoon eerlijk je mening geven.

hartje

Liefs Nathalie

24 gedachtes over “Header

  1. Ik vind hem heel erg leuk…helemaal wat ik mooi vind…roze girly, girly!…tof!
    .Weet je Nathalie, het is heel leuk om zulke dingen te leren en te oefenen en het gaat steeds makkelijker,
    merk ik zelf en elke keer als je er weer iets bij hebt geleerd word het leuker!…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

