3 maskers van Botanical Choice

Hooi,

Vandaag 3 maskers in één artikel. De maskers die ik getest heb zijn:
<3 Skin softening yoghurt mask
<3 Skin recovery nourishing mask
<3 Ultra hydrating shea butter mask
Ook fijn om te weten is dat de maskers niet op dieren getest zijn.

wpid-20141024_143936.jpg

wpid-20141024_144014.jpg

Het eerste masker is een yohurt masker.
Wat moet het met je huid doen?
Het moet ervoor zorgen dat je huid zacht word. Ook zuivert het masker de huid dankzij de echte aardbeienconcentraat. Als laatst zorgt dit masker er ook voor dat het overmatige productie van vet en talg wordt tegengegaan.

wpid-20141024_144105.jpg
ingrediënten

wpid-img_20141024_151936.jpg

Wat vind ik van dit masker?
Wat een heerlijk masker dat ten eerste. Mijn huid voelt zacht zoals het masker ook beloofd te doen. Op het masker staat dat je het 15 tot 20 minuten op je gezicht moet laten zitten maar dit heb ik wat langer gedaan namelijk 40 minuten. Het masker is dan lekker in je gezicht getrokken. Ik vind het een fijn masker en zou hem zeker weer opnieuw willen kopen maar dan eerder in de lente of de zomer omdat hij zo fruitig is.

wpid-20141024_144147.jpg

Het tweede masker is een chocolade masker.
Wat moet het met je huid doen?
Dit is een herstellend en voedend masker. Het moet je huid dus herstellen en ze zeggen dat ze de vochtballans goed maken, zodat het weer in evenwicht is.

wpid-20141024_144232.jpg
ingrediënten

wpid-20141102_180816.jpg

Wat vind ik van dit masker?
Super leuk om je gezicht zo bruin te zien worden. Het masker rook ook heerlijk na chocola, hmm. Het masker smeert lekker op je gezicht. Al vrij snel begint het masker hard te worden. Na vijftien minuten is het masker al helemaal hard. Toen ik het masker eraf haalde was eerst mijn huid wat rood. Maar naar een half uurtje trekte dit al weer weg, me huid voelt alweer een stuk beter aan en is ook zacht.

wpid-20141024_144319.jpg

Het laatste masker is een kokosnoot masker
Wat moet het met je huid doen?
Dit moet een heerlijk intensieve vochtinbrengende masker zijn. Dit masker moet daarom heerlijk zijn met het koudere weer want het zorgt ervoor dat de droge en ruwe huid weer wat zachter word.

wpid-20141024_144438.jpg
ingrediënten

wpid-20141113_130411.jpg

Wat vind ik van dit masker?
Het masker smeert fijn over mijn gezicht en is wat dikker dan een normaal masker. Maar dit is erg fijn. De geur van het masker ruikt lekker naar kokos maar niet te overheersend. Het is subtiel aanwezig. Het masker word vrij snel hard. Als ik het masker eraf haal is mijn gezicht rood en voelt mijn gezicht wat warm aan. Maar dit trekt snel weer weg. Wat een fijn masker dit hij doet echt wat hij beloofd. Dit is echt een geweldig masker voor de koudere dagen.

Dit waren alle maskers, wat vind jij van deze maskers???

hartje

Liefs Nathalie

26 gedachtes over “3 maskers van Botanical Choice

Geef een reactie

