Nieuwe schoenen

Hallo,

Als je mijn blog een beetje volgt weet je dat ik last van mijn voeten heb. Zo erg dat ik mijn schoenen niet meer aan kan en eigenlijk altijd thuis zit. Mama kwam met het idee om toch te gaan kijken voor andere schoenen. Misschien is er toch een oplossing voor te verzinnen zei ze. Ze besloot om schoenwinkel Bennen te bellen. (Schoenenwinkel in Steenwijk.) Ze hadden een soort sneaker achtig idee vertelde ze of een Ugg idee.

wpid-20141118_172055.jpg

Mama zou een paar schoenen ophalen en dan kon ik het rustig thuis passen en als ze niet goed zaten konden we ze gewoon weer terug brengen. Super die service, hierdoor kon ik echt kijken of ze wel lekker zitten. Mama vroeg aan mij wat ik liever wou dus ik zei meteen de sneaker. Als ik toch iets niet mooi vind zijn het Uggs. (Maar dat is mijn mening.) Maar uiteindelijk werd het niks met de sneaker. Er zat een naad bij de tenen wat niet lekker zat. Het deed gewoon pijn.

wpid-20141118_171944.jpg           wpid-20141118_171908.jpg

Uiteindelijk moest ik toch maar voor de soort van Ugg gaan. Ik koos voor de kleur zwart want ik dacht dan valt het wat minder op. Maar toen ik ze zag thuis moest ik wel even wennen maar nu vind ik ze wel mooi. Door dat ze zwart zijn en toch wat anders lijken ze niet heel erg op Uggs. Gelukkig maar.

wpid-20141118_172021.jpg

Dit zijn de schoenen uiteindelijk. Je had ze al op een aantal foto’s kunnen zien. Ze zijn van het merk s.Oliver.

wpid-20141118_171754.jpg

Zoals je op de foto kan zien zijn ze heerlijk warm van binnen en dit zijn ze door heel de schoen heen.

wpid-20141118_171659.jpg

Zoals ik al vertelde was bij de sneaker schoen een naad bij de tenen. Bij deze schoen is dat gelukkig niet zo.

Ik kan deze schoenen ook niet heel lang aan hebben want dan krijg ik ook pijn aan me voeten maar als ik toch even ergens naartoe wil en een stukje buiten moet lopen kan ik toch schoenen aan in plaats van sloffen. Dat is toch wel iets fijner.

Wat vind jij van mijn nieuwe schoenen???

hartje

Liefs Nathalie

27 gedachtes over “Nieuwe schoenen

  1. Wat zijn ze leuk, en wat zien ze er lekker warm uit…fijn dat je nu ook een paartje hebt, waar je eventjes op naar buiten kan…Complimenten aan de schoenenwinkel voor de Service, die winkel weet duidelijk nog wat Service is….top!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

