100 % natuurlijke drankjes van de Action

Hallo,

Tegenwoordig hoor je zoveel over deze 100% natuurlijke drankjes van de Action. Hierdoor werd ik erg nieuwsgierig. Hoe zou het smaken en is het echt zo lekker als iedereen zegt. Voor het laatst was ik bij de action (klik hier voor de shoplog.) en nam ik er drie mee om te proberen.

wpid-20141113_180048.jpg

De drie smaken die ik meenam zijn:
<3 Cherry Oh Baby
<3 The Green Mile
<3 La Vida Loca

wpid-20141115_134713.jpg     wpid-20141113_180230.jpg

The Green Mile:
Hoe ziet het er uit?:
Het heeft een geelgroen achtige kleur. Het ziet er niet al te fris uit.
Hoe ruikt het?:
Ik ruik de appel en peer heel erg maar ook de mint ruik ik subtiel. Het ruikt niet heel vies.
Hoe proeft het?:
Het is lekker dat ten eerste. Eerst proef je echt de appel, peer en kiwi en daarna proef je ook de mint smaak.
Wat vind ik ervan?:
Het is echt een lekker drankje om te drinken en ik zou deze zeker opnieuw kopen.

wpid-20141113_180251.jpg     wpid-20141113_180348.jpg

La Vida Loca:
Hoe ziet het er uit?:
Het heeft een geel kleurtje, een beetje donkergeel.
Hoe ruikt het?:
Ik vind deze heel vies ruiken. Je ruikt de kokos maar dan vermengt met al het andere fruit. Normaal vind ik kokos erg lekker ruiken maar met al dit fruit erdoor niet. bleh!
Hoe proeft het?:
Ik vind hem niet vies maar ook niet echt lekker. De kokosnoot smaak blijft heel erg in je mond hangen en dat vind ik niet zo fijn.
Wat vind ik ervan?:
Hij ruikt niet lekker en de smaak is redelijk maar ik zou hem niet opnieuw kopen want ik vind die van hierboven dan een stuk lekkerder. Dan zou ik die eerder kopen.

wpid-20141115_134748.jpg     wpid-20141113_180553.jpg

Cherry Oh Baby:
Hoe ziet het er uit?:
Het heeft echt een diep donker rode kleur.
Hoe ruikt het?:
Het ruikt heel erg naar bessen en het ruikt ook wel een klein beetje naar cranberry’s vind ik.
Hoe proeft het?:
Hmm, lekker. Dit is echt de lekkerste van deze drie. Eerst proef je al het fruit en daarna komt er een subtiele kaneel smaak naar boven. Erg lekker.
Wat vind ik ervan?:
Dit is echt mijn favoriet. Super lekker.

Heb jij de drankjes van de Action al eens geprobeerd??? Wat vind jij ervan???

hartje

Liefs Nathalie

30 gedachtes over “100 % natuurlijke drankjes van de Action

  1. Die ga ik morgen dus gelijk halen! Ik was van ’t weekend nog bij Action maar ik moet morgen weer terug omdat het leuke houten kerstboompje wat ik heb gekocht helaas stuk is. Kan ik gelijk nog wat van die drankjes inslaan!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

