Slaapkamer in kerst stemming

Hooi allemaal,

Ik ben best vaak op mijn slaapkamer te vinden. Daarom vond ik het leuk om mijn kamer wat op te vrolijken en alvast wat kerst klaar te maken. Vandaag laat ik jullie een aantal foto’s van mijn kamer zien. Hopelijk vinden jullie het leuk.

wpid-20141120_133049.jpg     wpid-20141120_133001.jpg

Mijn zelfgemaakte dienblaadje. Ik vind hem simpel maar toch leuk. Op het waxinelichthouder staat:::
May X-mas
and the NEW
YEAR be
filled with
HAPPINESS
for YOU

wpid-20141120_132924.jpg

Dit vind ik echt een mooie Quote, maar ook zo vanzelfsprekend.

wpid-20141120_132844.jpg     wpid-20141120_132647.jpg

Lampiontjes kunnen je kamer echt opvrolijken. Ik heb met kerstklokjes en gewone ronden. Misschien maakt het me kamer wel een beetje druk, maar dat maakt mij niet uit want ik vind het leuk.

wpid-20141120_134341.jpg

Mijn bed hebben jullie al vaker kunnen zien. Nu heb ik er van die gekleurde lampjes aan gehangen. Ik vind het er erg gezellig uitzien. Vaak als ik mijn voeten moet zalfen doe ik dit op mijn bed en dan vind ik het gezellig om de lampjes aan te doen.

Ben jij al bezig met kerst of niet???

hartje

Liefs Nathalie

26 gedachtes over “Slaapkamer in kerst stemming

  1. je kamer ziet er gezellig uit. we moeten echt binnen kort afspreken. wanneer ik weer beter ben. en wanneer jij je goed voelt. ik ben al 2 weken ziek. ik ga binnen kort ook het huis versieren met kerst.

    xxxxxx

    Liked by 1 persoon

  2. Gezellig vind ik de kerst altijd en nooit te vroeg om mee te beginnen.
    Leuk idee dat dienblad.
    Zelf ben ik sfeerlichtjes aan ’t maken van groentepotten en kerstballen verven en beplakken met servetten heel leuk om te doen.
    Groetjes uit Limburg.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

