Miss Etam

Hallo,

Miss Etam is een winkel waar ik regelmatig wat over lees bij andere bloggers. Ze laten dan bijvoorbeeld zien wat ze gekocht hebben en het ziet er meestal leuk uit. Vroeger was mijn beeld van Miss Etam altijd dat het meer wat voor ouderen was. Misschien wel omdat mijn moeder haar kleding daar graag koopt. Een paar jaar geleden zou ik daar zeker geen kleding kopen.

Miss etam

Van de zomer was ik met mijn moeder in de Miss Etam. Zelf heb ik toen niks gekocht maar ik zag wel leuke dingen hangen. Daarna begon ik ook veel op blogs erover te zien zoals ik al zei. Een dikke maand geleden ging mama even kijken op www.missetam.nl. Ze had wat nieuwe kleding nodig maar had eigenlijk geen tijd om naar de winkel te gaan. Ik vond het leuk om mee te kijken en zag toen ook verschillende leuke dingen voorbij komen.

Vorige week kreeg ik een mailtje van Miss Etam met de vraag of ik een samenwerking met hun wilde doen. Hartstikke leuk, ik ging meteen rondkijken in de webshop en het was aardig moeilijk om wat te kiezen want er waren verschillende leuke kledingstukken. Maar uiteindelijk heb ik twee leuke items gevonden.

wpid-20141119_140906.jpg     wpid-20141119_140959.jpg

Er zijn een hoop fluffy items op de webshop. Ik koos dit fluffy gilet in de kleur wit. Hij is echt super zacht!!!

wpid-20141119_154011.jpg     wpid-20141119_153924.jpg

Ik dacht een foto is ook wel leuk erbij dan kun je zien hoe het staat. Ik heb maatje M genomen. (Klik hier als je het fluffy gilet op de webshop wil bekijken.)

wpid-20141119_140542.jpg     wpid-20141119_140708.jpg

Het tweede item is dit kanten topje. Vanbinnen zit er een extra laag in zodat je er niet helemaal doorheen kunt kijken.

wpid-20141119_154145.jpg     wpid-20141119_154117.jpg

Toen ik dit topje voor het eerst aanhad vond ik hem nog leuker dan verwacht. Ook deze nam ik in maatje M. (Klik hier als je het kanten topje op de webshop wil bekijken.)

Ik ben heel erg blij met deze twee items en vind ze erg mooi. Ook een groot compliment voor hoe snel de bestelling bij mij was. Ik had het besteld en de volgende dag had ik het al in huis.

Wat vind jij van de Miss Etam???

hartje

Liefs Nathalie

22 gedachtes over “Miss Etam

Geef een reactie

