Spam je blog #1

Hooi,

spam je blogVandaag mogen jullie je blog hieronder droppen. Ik ben heel benieuwd naar al jullie blogs en hoop wat nieuwe blogs te vinden die ik nog niet ken. Vertel iets leuks over jezelf en over je blog. Ik neem zeker een kijkje op al jullie blogs!!!

hartje

Liefs Nathalie

31 gedachtes over “Spam je blog #1

  1. Lief dat we mogen spammen! Ik ben Kirsty, 22 jaar oud en ik blog dagelijks met veel plezier op http://www.beautiliciousworld.nl, Ik schrijf over beauty, fashion, food & lifestyle, met de nadruk op beauty. Daarnaast maak ik ook twee video’s per week. Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje nam!
    P.S. Op het moment loopt er een hele leuke winactie waarbij je Zoella Beauty Soak Opera kunt winnen!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ben Britt, een meisje van 14 jaar. Mijn blog is http://www.radianto.be/ Een blog waarop ik alles deel wat me bezighoudt. Hoe ik denk over dingen. Wat ik leuk vind. Ik geef je dus een kijkje recht in mijn gedachten. Een soort van persoonlijk dagboekje dat ik vol schrijf naar hartenlust. Met een vreugdevolle stralende kijk erop. Want dat is wat de naam weerspiegelt.

    Liked by 1 persoon

  3. Lief dat we mogen spammen! Mijn blog ken je ook al, maar even voor de rest: Ik ben Kim en ik blog op hetbeautyarchief.nl. De naam zegt het al, maar ik blog voornamelijk over beauty! Verder deel ik ook persoonlijke dingen en soms komt er een fashion gerelateerd artikel online. :)

    Liked by 1 persoon

  4. Mijn blog ken je al. Wat lief dat we mogen spammen! Mijn naam is Saartje en ik beheer met veel liefde en passie de blog Shoppingsarah.com. Op mijn blog vind je alles over beauty, fashion en lifestyle. Shoplogs, DIY, reviews en nog veel meer. Iedere dag komt er een artikel of een filmpje online. Ik ben ook erg actief op youtube, waardoor ik drie keer per week ook filmpjes maak. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog, dan leer ik ook nieuwe blogs kennen en neem ik ook snel een kijkje op jou blog!
    Liefs, Saartje

    Liked by 1 persoon

  5. Meestal hou ik niet zo van reclame maken op m’n blog, maar het is aan de andere kant altijd leuk en gezellig als anderen het leuk vinden om te lezen wat ik te schrijven heb. Op lifebloglau.wordpress.com vertel ik over persoonlijke dingen, maar ook vaak over uiterlijk, mode, tips, muziek, recepten. Ik probeer het wel zo min standaard mogelijke te maken. Iedereen is welkom en reacties, verhalen, vragen mogen altijd gegeven worden :) Liefs Lau

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

