5 reasons why i smile TAG

Hooi,

Al best een tijdje heb ik geen tag meer gedaan en voor het laatst werd ik getagd door Madeleine om de 5 reasons why i smile te doen. Deze tag heb ik al bij veel verschillende voorbij zien komen en leek me leuk om te doen. Dus vandaag vul ik deze tag in.

tag

 

Voor deze tag zijn er een aantal regels namelijk deze:

– Noem 5 redenen waarom jij lacht / blij bent.
– Tag 5 andere bloggers om deze tag de doen. ( En laat ze dat ook even weten )
– Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel.
– Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel.
– Kopieer de TAG afbeelding en plaats die in jou artikel.

1. Mijn familie
Ik ben blij met mijn lieve ouders en broertje. (Dit mag ook wel eens gezegd worden.) Ook al hebben we vaak genoeg ruzie of zijn we het ergens niet over eens het blijven toch je ouders en broertje en het komt altijd weer goed. Maar dit is volgens mij heel normaal. Zij maken mij erg blij.

wpid-img_20141116_124144.jpg
Haha, deze foto vind ik zo grappig hij is van vorige week. Gekke foto met mijn moeder en broertje.

 

2. Mijn vrienden
Ik heb een aantal goede vrienden en ik weet dat ik echt op hun kan rekenen. Ik heb niet echt één vriendengroep maar meer verschillende vrienden. Maar ieder van hun zijn speciaal voor mij. En met al mijn vrienden lig ik vaak krom van het lachen.

3. Spelletjes
Ik vind het echt gezellig om spelletjes te doen. Van gezelschapsspelletjes tot spelletjes op de Wii.

4. Disney films:
Je kan me echt blij maken met het kijken van een Disney film. Heerlijk!!! En dan het liefst Rapunzel of Frozen.

rapunzel
Rapunzel

 

5. Bloggen
Natuurlijk kan het bloggen niet in dit rijtje ontbreken. Ik begon met bloggen om van mij af te schrijven en mensen in mijn omgeving te laten weten hoe ik mij voelde. Al snel begon ik door te bloggen over ook andere dingen. Maar nu vind ik het zo leuk dat ik niet meer zonder kan. Al die leuke reacties die je krijgt als je iets schrijft, dit maakt me heel blij.

Nu moet ik eigenlijk andere mensen nomineren om deze tag te doen maar er zijn al zoveel die het gedaan hebben dat ik niet meer weet wie hem wel of niet gedaan heeft. Dus wil jij deze tag ook doen neem hem gerust over.

Wat vonden jullie van deze tag???

hartje

Liefs Nathalie

19 gedachtes over “5 reasons why i smile TAG

Geef een reactie

