ANNY kiss you #147

Hi,

wpid-20141123_171819.jpg

Dit is mijn favoriete lakje voor deze tijd van het jaar. Vorig jaar heb ik dit lakje gekocht bij de Douglass en ik wil hem nu voor geen goud meer missen. Het is een donker rode kleur met een bruine ondertoon erin. Zelf ben ik echt verliefd op dit lakje daarom wil ik jullie er wat meer over vertellen.

wpid-20141123_171903.jpg

Het lakje is van het merk ANNY en heet kiss you nummer 147. Het kwastje is erg fijn om mee te lakken. Niet te groot maar ook zeker niet te klein, gewoon perfect!!!

wpid-20141123_171646.jpg

De houdbaarheid van dit lakje is 24 maanden en er zit 15 ml in. Ook dekt deze nagellak goed in twee keer en droogt erg snel.

 

wpid-20141123_171554.jpg

Op de foto kun je zien hoe de nagellak bij mij staat op mijn nagels. De nagellak blijft bij mij vier dagen mooi zitten daarna begint het er wat af te gaan. Ik ben erg tevreden over deze nagellak.

Nu hebben jullie mijn favoriete nagellak van dit moment gezien. Wat vinden jullie van dit lakje???

hartje

Liefs Nathalie

 

27 gedachtes over “ANNY kiss you #147

  1. Het merk is nieuw voor mij! Ik wil hem eens gaan testen! Leuke tip! Thanks! Ik ben zelf een week geleden begonnen met mijn blog over effectief trainen en voeding. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje komt nemen! Have fun en succes met je Beauty blog. Love xx Lilian #girlspumpingiron

    Like

Geef een reactie

