Films #2

Heey,

Ik heb weer vijf leuke films gekeken waarvan zelfs twee sinterklaasfilms. Heb jij nog zin om een sinterklaasfilm te kijken lees dan snel verder:

Whats Happens in Vegas:

films 6

Waar gaat de film over?:
De losbollige Jack Fuller werkt bij zijn vader Jack sr, als timmerman, maar wordt ontslagen omdat hij zijn werk niet serieus doet. Tegelijkertijd wordt de ambitieuze beurshandelaar Joy Mcnally gedumpt door haar verloofde Mason. Beiden gaan ze daarop naar Las Vegas om de zinnen te verzetten, hij met vriend Hater en zij met vriendin Tipper. Ze ontmoeten elkaar en na een avond drank en plezier blijken Fuller en McNally bij het ontwaken de volgende morgen met elkaar te zijn getrouwd, en dan begint alles.
Wat vind ik van de film?:
Wat een leuke film. Ik keek zoals altijd de film op Netflix en daar stond een best vage korte beschrijving bij dus ik wist niet heel goed wat ik moest verwachten. Maar wat een top film, ik heb zo gelachen. Ik ging de film best laat kijken die avond en ik dacht ik kijk nu een stuk en morgen kijk ik de film af. Dit is niet gelukt de film was zo leuk dat ik hem helemaal af heb gekeken. Oeps! Echt een geweldige comedy.
Hoeveel sterren? 5

The princess diaries:

films 7

Waar gaat de film over?:
Het leven van de klungelige sociale outcast, Mia Thermopolis, verandert drastisch nadat ze te weten komt dat ze de troomopvolster is van het kleine Genovia.
Wat vind ik van de film?:
Deze film heb ik al vaker gezien maar het blijft een leuke film. Je zult maar ineens te horen krijgen dat je prinses bent, haha. Ik denk dat bijna iedereen deze film wel al eens heeft gezien en anders raad ik je echt aan deze te kijken maar ook zeker deel twee.
Hoeveel sterren? 3

The princess diaries 2:

films 8

Waar gaat de film over?:
Als de nieuwe gekroonde prinses van het piepkleine Europese land Genovia, komt tiener Mia Thermopolis erachter dat ze uitgehuwelijkt zal worden.
Wat vind ik van de film?:
Zelf vind ik deel twee leuker dan deel één. Ze krijgt te horen dat ze moet trouwen binnen dertig dagen anders gaat iemand anders over Genovia regeren. Dit zorgt voor een super lachwekkende film. Echt een film die je gezien moet hebben.
Hoeveel sterren? 4

Sinterklaas en het raadsel van 5 december:

film 7

Waar gaat de film over?:
De meeste schoorstenen zijn verdwenen en veel huizen zijn tegenwoordig beveiligd met een alarm. De arme Pieten worden steeds door de politie achterna gezeten als ze proberen de cadeautjes te bezorgen bij de kinderen. Een voor een belanden ze in de gevangenis. Wanneer Sinterklaas druk bezig is om het probleem van de Pieten op te lossen, wordt hij ontvoerd door de gemene Dr. Brein en haar handlangers Joris en Boris. Ondertussen proberen Pieta en Mevrouw Dakjes een stel Pietjes het Pietenvak bij te brengen. Daar worden ze ook nog lastig gevallen door Michiel, die voor de schoolkrant een interview met Sinterklaas wil hebben.
Wat vind ik van de film?:
De sinterklaastijd blijft toch altijd gezellig. Ik had wel zin om een sint film te kijken en vond deze op Netflix. Even verstand op nul en lekker kijken. Het is opzich wel een leuke sinterklaas film maar niet heel bijzonder. Je hebt ook wat verschillende verhaallijnen maar uiteindelijk komen ze wel allemaal weer bij elkaar.
Hoeveel sterren? 3

Alles is liefde:

film 6

Waar gaat de film over?:
Alles is liefde heeft allemaal verschillende verhaallijnen, mensen die elkaar allemaal niet echt kennen. Maar toch komen deze mensen bij elkaar en ontmoeten ze elkaar. Het verhaal speelt zich rond de sinterklaastijd af. Iedereen heeft zijn eigen problemen dat kan gaan van trouwen, vreemdgaan, je droomprins vinden enz.
Wat vind ik van de film?:
Dit is een erg leuke film en leuk om in deze tijd van het jaar te kijken omdat het in de sinterklaastijd afspeelt. Leuk de verschillend verhaallijnen die toch bij elkaar komen.
Hoeveel sterren? 4

hartje

Liefs Nathalie

19 gedachtes over “Films #2

  1. Definitely The Princess Diaries! Ik ben echt gek op die films. Lekker meisjes- en prinsessenachtig, hihi! Heerlijk toch. Leuk artikel! Ik heb laatst Pak van mijn hart gezien in de bios met Chantal Jansen. Ook een onwijs leuke sinterklaas film! Liefs

    Like

  2. Leuk rijtje :) Alles is liefde was echt mijn lievelingsfilm! Door de film geloof ik in de liefde… Heb het lang niet meer gezien!!! En Sinterklaas films daar ben ik ook dol op :) Ben gister nog naar een Sinterklaas film in de bios geweest :) Heerlijk even terug in de tijd, jeugdsentiment.

    Like

Geef een reactie

