Ziaja anti- shadow oogcreme

Hi,

Het is al weer even geleden dat ik de vipbox van november aan jullie liet zien. (Klik hier als je de Vipbox van november wil zien.) Ik was erg benieuwd naar de oogcrème dus deze crème heb ik een aantal weken getest. Vandaag vertel ik jullie wat ik van deze crème vind.

wpid-20141123_171149.jpg

Ik kreeg het binnen in dit doosje. Het doosje is best wel groot in vergelijking met het product. Doordat er een doosje omheen zit krijg ik er wel een wat luxe gevoel bij. Het doosje is verder vrij simpel.

wpid-20141123_171230.jpg

Zoals ik net al vertelde was ik erg benieuwd naar deze oogcrème. Zelf heb ik nog nooit een oogcrème gebruikt en ik wist ook niet of het wel echt zou werken daarom kocht ik het eigenlijk nooit. Maar deze oogcrème zat in de Vipbox dus ik kon het net zo goed proberen. Deze oogcrème moet er voor zorgen dat de donkere plekken om je ogen weg gaan. Zelf heb ik hier snel last van dat ik donkere plekjes krijg onder mijn ogen dus ik was benieuwd of het zou werken.

wpid-20141123_171424.jpg
Ingrediënten

Op internet las ik even hoe je oogcrème het best kan aanbrengen en dat is om je oog heen maar wel op het bot gedeelte. Dus je moet de crème niet gelijk onder heel je oog smeren want dan trekt het je oog in en dat wil je juist niet.

wpid-20141123_171509.jpg

Wat vind ik ervan?
Ik kon het bijna niet geloven maar het werkt echt. Mijn blauwheid onder mijn ogen is een stuk minder. De crème doet echt zijn werkingen en ik ben erg enthousiast over dit product en gebruik het nu met veel liefde. Als jij last heb van donkere kringen onder je ogen raad ik je echt aan om dit product te gebruiken.

De oogcrème van Ziaja kost €5.29.-

Gebruik jij ook een oogcrème?

hartje

Liefs Nathalie

23 gedachtes over “Ziaja anti- shadow oogcreme

Geef een reactie

