Nieuwe armband

Hooi,

wpid-20141129_124451.jpg

Vorige week vrijdag ben ik even naar een lady’s night geweest. Er stonden allemaal verschillende standjes. Er waren veel standjes met erg dure dingen, dit was wel jammer. Bij één stand verkochten ze deze leuke armband dus ik besloot even te kijken.

wpid-20141129_124551.jpg

Een dik jaar geleden zag je iedereen met zo enkele armband. Zelf heb ik er toen nooit één gekocht. Bij deze stand waren enkele maar die vond ik niet zo leuk maar deze dubbele zag er wel leuk uit. Ik vroeg wat ze koste en als antwoord kreeg ik dat ze €25.- waren. Bij die prijs in mocht je ook nog zes knoppen uitzoeken voor op de armband. Ik vond het wel meevallen en begon met knoppen uitzoeken.

wpid-20141129_130148.jpg

Het is van echt leer!!!

wpid-20141129_130246.jpg

Wat was het moeilijk om de knopen uit te zoeken. Ik denk dat ik echt wel langer dan een half uur aan het uitzoeken ben geweest. Gelukkig kreeg ik hulp van de verkoper anders stond ik er nog veel langer. Ze hadden ook zo veel knopen er lagen er wel een paar duizend.

wpid-20141129_125129.jpg

Het klokje vond ik zo leuk. Dit was ook de eerste die ik pakte. Het klokje loopt ook echt op tijd.

wpid-20141129_130446.jpg

Wat vinden jullie van mijn nieuwe armband???

hartje

Liefs Nathalie

21 gedachtes over “Nieuwe armband

  1. Leuke armband!!
    Zag trouwens ook jouw reactie op mijn blog, zat helaas bij de spam, wat ik erg vreemd vind. Heb de reactie ook te snel verwijderd (mijn fout)
    Dus, mocht je nogmaals reageren, ik zal beter opletten :)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

