Koffertje plakken

Heey,

Ik vind het heerlijk om creatief bezig te zijn. Knutselen vind ik daarom erg leuk om te doen. Een tijdje geleden heb ik dit koffertje gekregen, en nee hij was toen nog niet zo mooi als nu. Het koffertje was toen helemaal van stevig karton. Ik mocht hem zelf op pimpen. Ik vond het zo leuk om te doen dat ik er graag wat over wou schrijven maar toen ik op dit idee kwam was mijn koffer al bijna klaar. Ik heb niet echt een foto van vooraf, oeps!

wpid-20141205_105546.jpg

Hierboven op de foto is het koffertje af! Ik vind hem zoo mooi!!!

wpid-20141108_190930.jpg

Hier was ik nog bezig met mijn koffer. Ik hoefde nog maar een klein stukje, maar zo heb je toch een beetje een beeld van hoe het eruit zag voor de tijd.

wpid-20141108_190850.jpg

Hoe moet je dit doen?:
Het is echt super simpel. Ik had er twee kleuren speciaal papier bij zitten. Je scheurt het papier ik kleine stukjes. (Echt scheuren, je moet niet gaan knippen.) De speciale lijm smeer je op de koffer. Je plakt er de stukjes die je gescheurd hebt erover heen en doet er nog een laagje lijm over. Dat is het gewoon. Zo simpel kan het zijn.

wpid-20141108_191006.jpg

De producten die je nodig hebt zijn:
– Een koffer. (of iets heel anders.)
– Lijm
– Kwast
-Speciaal papier

wpid-20141205_105630.jpg

Het is erg simpel en ook eentonig werk maar toch is het leuk om te doen. Vooral als je het resultaat ziet! Zelf heb ik de koffer ook niet in één keer beplakt hoor, ik deed steeds een stukje en zo blijft het ook leuk om te doen.

wpid-20141205_105735.jpg

Ik ben super blij met mijn koffer. Ik moet nog bedenken wat ik erin ga doen, maar misschien zet ik hem ook wel ergens neer voor de sier.

Ik heb dit gekregen maar ik had er hiervoor nog nooit wat van gehoord. Maar nu ik er mee bezig ben geweest vind ik het erg leuk, maar dat hadden jullie vast wel al door. Wat vind jij hiervan???

hartje

Liefs Nathalie

33 gedachtes over “Koffertje plakken

Geef een reactie

