Miss Sporty Action

Hallo,

Bij de Action heb je tegenwoordig ook Miss Sporty. Ik heb er eentje gewonnen met het sinterklaasspel en ik kocht er ook nog eentje bij voor deze review.

wpid-20141206_172639.jpg

Je hebt twee producten in een zakje zitten. Overal zit een oogschaduw in en het tweede product is wat anders zoals een poeder, lipgloss, nagellak, eyeliner en ga zo maar door.

wpid-20141206_172747.jpg

Ik heb deze vier producten. Twee oogschaduws, een lipgloss en een poeder.

wpid-20141206_172830.jpg     wpid-20141206_172905.jpg

Ik heb een oranje rozige kleur en een donker paarse. Wat een mooi patroontje zit er op!!!
De oranje rozige heet: Attraction nummer 122
De donker paarse heet: Wild nummer 106
Ik vind vooral de paarse kleur erg mooi. De oogschaduws zijn 30 maanden houdbaar.

wpid-20141206_173407.jpg

Ik had zelf nog geen oogschaduws van Miss Sporty dus ik wist ook niet wat ik van het pigment kon verwachten. Maar ik vind het pigment er erg goed uit zien en de kleuren komen mooi over.

wpid-20141206_172950.jpg     wpid-20141206_173032.jpg

Deze Ultra Shine gloss ziet er zeker al shinie uit. Wat een boel glitter zitten er in.
De lipgloss heet: Envy Me! nummer 002
De houdbaarheid van deze lipgloss is 24 maanden.

wpid-20141206_173449.jpg

Zo vind ik deze lipgloss er wel mooi uitzien, je ziet de kleur en de glitters erin zijn leuk. Maar toen ik hem op mijn lippen had was die helemaal niet meer zo fijn, hij plakte super erg en je zag de kleur niet. je zag alleen de glitters. Nee voor mij is deze lipgloss niet weggelegd, ik vind hem niet fijn.

wpid-20141206_173114.jpg     wpid-20141206_173322.jpg

Ik was erg blij met deze poeder want mijn eigen poeder begint al op te gaan dus ik wou deze graag proberen. Maar thuis kwam ik er achter dat dit een donkere kleur is, veelste donker voor mij. Oeps niet opgelet. Ik kan dus niet mijn mening geven over deze poeder. (dit is Dark nummer 003.)

Ik ben erg te spreken over de oogschaduws en heb al zin om daar mee aan de gang te gaan, om een mooie ooglook te maken. Wat vind jij van deze make-upjes van Miss Sporty???

hartje

Liefs Nathalie

29 gedachtes over “Miss Sporty Action

  1. Wat leuk dat ze ook Miss Sporty bij de Action verkopen. De poeder ziet er erg fijn uit, jammer dat deze niet de juiste kleur had! Leuk artikel :)

    Like

Geef een reactie

