Lijnpuzzels nieuwe verslaving

Hooi,

Je kent ze vast wel die lijnpuzzels die je vroeger maakte. Gewoon van puntje één naar twee, drie, vier,vijf en ga zo maar door. Er kwam dan een mooi figuurtje uit vaak een dier of een poppetje. Ik vond het vroeger altijd erg leuk om te doen.

wpid-20141211_181814.jpg

Een half jaar geleden zag ik op de achterkant van een puzzelboekje een boekje staan met lijnpuzzels. (Als advertentie.) Ik dacht ”dat lijkt me wel leuk om eens te doen” maar ik kon ze nergens vinden. Nu was ik een aantal weken geleden naar het ziekenhuis in Groningen geweest en daar hadden ze de lijnpuzzels wel! Ik was helemaal blij.

wpid-20141211_183230.jpg
Uitleg kleur

Het is natuurlijk niet zo makkelijk als vroeger, als dat zo was zou het niet zo leuk zijn. Zie de uitleggen op de foto’s.

wpid-20141211_183514.jpg
Uitleg sterren
wpid-20141211_183325.jpg
Uitleg symbolen

Je kunt de uitleggen in één puzzel ook door elkaar heen hebben.

wpid-20141211_181908.jpg

Hier zie je een puzzel die nog niet is ingevuld. Je ziet het niet zo goed op de foto maar alles staat best dicht bij elkaar. In deze puzzel word ook al met meerdere kleuren gewerkt.

wpid-20141211_182302.jpg

Hier ben ik bezig met een puzzel!!!

wpid-20141211_182514.jpg   wpid-20141211_182913.jpg   wpid-20141211_183106.jpg

Hier een paar puzzels die al af zijn. Zelf vind ik het zoals je vast al gemerkt hebt leuk om te doen maar het is ook heel ontspannend. Het is niet heel moeilijk dus iedereen zou het kunnen doen.

Ik waarschuw je als je dit gaat doen, het is echt super verslavend.

Heb jij wel eens een lijnpuzzel gemaakt???

hartje

Liefs Nathalie

25 gedachtes over “Lijnpuzzels nieuwe verslaving

  1. het ziet er echt heel erg kleurrijk uit.
    dacht dat het altijd 1 kleur moest zijn.
    kan je ze alleen in het ziekenhuis groningen kopen.
    zo ja dan moet ik toch dinsdag even kijken in het ziekenhuis.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

