The christmas TAG

Hooi,

Een tijdje geleden zag ik bij Birgit The Christmas TAG. Ik vond het een leuke tag en leuk om in te vullen nu zo voor de kerst. Dus dat deed ik.

Oogschaduw met kerst: zilver of goud?
Oehh we beginnen meteen al met een lastige vraag. Ik vind het alle bij heel leuk voor kerst, maar ik denk als ik dan toch moet kiezen dat ik voor goud zou gaan.

Echte kerstboom of een neppe kerstboom?
Dan ga ik toch echt voor een echte kerstboom. Wij hebben thuis elk jaar een echte en ik vind dat persoonlijk erg leuk. Je hebt gewoon een echte boom in je huis staan. En nog een groot voordeel je ruikt de geur van dennen! (Ik vind dat heerlijk ruiken.)

kerst 1
Ons kerstboompje

Favoriete kerstliedje?
Ik heb niet echt een favoriet kerstlied. Zet de radio aan op een kerstzender en ik vind het goed. Gewoon al die verschillende kerstliedjes vind ik leuk.

Favoriete kerstfilm?
Hmm, weer zo lastige vraag. Ik denk dat ik dan toch maar ga voor Santa Claus. Die film’s blijfen leuk om te kijken, maar ik vind het ook heel leuk om nieuwe kerstfilms te kijken die ik nog niet ken.

Uit eten of zelf koken?
Zelf koken. Meestal gaan we één dag gourmetten met zijn alleen en de andere dag gaan we uitgebreid eten. Ik vind dat denk ik ook gezelliger dan dat je uit eten gaat.

kerst 3
Bron

Zelf een kerstfeestje organiseren of bezoeken?
Ik vind het alle bij eigenlijk wel leuk! Dus ik kies beide antwoorden.

Favoriete cadeautje om te krijgen?
Met kerst doen wij niet aan cadeau’s dus ik weet eigenlijk ook niks.

Leukste kerstervaring tot nu?
Het is niet een ervaring maar ik vind de gezelligheid altijd zo leuk. Gewoon leuke dingen doen met familie, bij elkaar zitten, spelletjes doen, lekker eten en ga zo maar door. De sfeer is zoo leuk.

Witte kerst: Ja of nee?
Ik hou zelf niet zo van sneeuw maar ik wil wel graag een witte kerst, gewoon voor het idee en omdat het er zo mooi uit ziet!

Kleuren in de boom?
Ik vind kleuren erg mooi in de kerstboom al hebben we dit jaar thuis gouden slingers en zilveren ballen in de boom.

Jurkjes of winterse truien?
Met kerst vind ik het toch wel leuk om een jurkje of rokje aan te trekken. Al denk ik als ik s’avonds thuis ben wel mijn nieuwe kersttrui aantrek.

kerst 2
Liefde voor deze kersttrui

Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst?
Eerste kerstdag op tijd opstaan want wij gaan dan altijd naar de kerk en tweede kerstdag wat uitslapen. Dus mijn antwoord is eigenlijk alle bij.

Cadeautjes geven of krijgen?
Ik had al verteld dat wij niet aan cadeautjes doen met kerst dus deze vraag is makkelijk dan geef ik liever weg. Wat ik altijd zo leuk vind aan cadeautjes geven is het gezicht van de ander te zien.

Wat doe jij dit jaar met de kerstdagen?
Het is best erg maar ik weet het nog helemaal niet precies! Wat ik wel al weet is dat we eerste kerstdag naar de kerk gaan. (Ook zing ik dan met een groepje meiden in de kerk.) En we gaan lekker eten, maar verder weet ik nog niet wat we gaan doen.

Dit was de kerst tag! Wat gaan jullie doen met kerst???

hartje

Liefs Nathalie

33 gedachtes over “The christmas TAG

  1. Wat een leuke tag! Wij vieren kerst thuis echt heel groot. Mijn hele familie komt langs de 24e en pakken we cadeau’s uit waar we meestal een paar uur mee bezig zijn met natuurlijk super lekker eten haha. Eerste en tweede kerstdag eten we eigenlijk alleen maar gezellig samen en doen we wat spelletjes ofzo x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

