Kleine blog update

Hi,

Zaterdag vertelde ik jullie al dat ik de cursus nagelstyling ga doen. (Klik hier om het te lezen.) Hier heb ik erg veel zin in.

Nu blog ik bijna elke dag en dat doe ik altijd met veel plezier, maar nu ik bezig ga met deze cursus weet ik niet of ik elke dag wel wat kan plaatsen omdat het best veel werk is om een artikel te maken. Ik vind het leuk om te bloggen maar ik wil niet dat ik erom moet gaan stressen. Het is een hobby en dat moet het ook blijven.

Daarom heb ik besloten dat ik om de dag een artikel ga plaatsen op mijn blog. Zo heb ik genoeg tijd voor me blog en voor me cursus en blijft het ook allemaal leuk. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

hartje

Liefs Nathalie

32 gedachtes over “Kleine blog update

  1. Gewoon lekker bloggen wanneer je daar zelf zin in hebt hoor! Het is tenslotte een hobby en dat moet niet als een verplichting gaan aanvoelen! Ik blog ook niet elke dag, soms om de dag, soms een paar dagen niet. Over het algemeen probeer ik 3 tot 4 blogs per week te plaatsen en dat bevalt mij prima…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

