Films #3

Heey,

Ik wou nog graag de films 3 online zetten voor kerst want ik heb de laatste tijd al een aantal kerstfilms gekeken. Dan niet de meest standaard films zoals Home Alone of Santa Claus want die kent iedereen denk ik wel, maar een aantal anderen.

Holiday in handcuffs:

film 8

Waar gaat de film over?:
Een gedreven kunstenares die net voor de vakantie vrijgezel is geworden, ontvoert een knappe vreemdeling die ze voorstelt aan haar familie als haar nieuwe vriend.
Wat vind ik van de film?:
Het plaatje trok me erg aan, hierdoor ben ik de film gaan kijken. Wat een leuke film, ik heb echt gelachen en vond het jammer toen de film was afgelopen. Dat is een erg goed teken als ik een film leuk vind. Als je van romantische comedy’s houd ik dit echt een film voor jou!
Hoeveel sterren? 5

Happy feet:

film 9

Waar gaat de film over?:
De jonge pinguïn Mumble kan niet zo goed zingen als zijn vrienden om een vrouwtje aan te trekken. Hij heeft echter een bijzondere gaven: hij kan tapdansen als geen ander!
Wat vind ik van de film?:
Lang geleden had ik deze film al eens gezien en toen vond ik hem niet zo leuk. Ik kon me niet echt meer herinneren waar de film over ging. Dus ik ging hem weer bekijken. Nee, deze film is niet zo mijn ding. Het is niet een hele slechte film maar ik  vind hem gewoon niet zo leuk. Ook vind ik de opbouw van de film een beetje apart.
Hoeveel sterren? 2

Christmas with the kranks:

film 10

Waar gaat de film over?:
De familie Kranks is een gewoon gezin tot hun dochter weg gaat. Luther en Nora hebben hierdoor geen zin in kerst en slaan het over in plaats daarvan gaan ze met vakantie. Tenminste dat willen ze maar er gaat van alles mis.
Wat vind ik van de film?:
Deze film had ik nog niet eerder gezien maar ik hoorde er veel goede reacties over. Ik was benieuwd geworden en hij stond op Netflix. (Heel raar want nu is deze film eraf.) Ik ben het echt met alle goede reacties eens, het is echt een leuk film. Dit is een echte comedy.
Hoeveel sterren? 4

Santa baby 2: christmas maybe: 

ACN-162-11 SB2 People 12_14.indd

Waar gaat de film over?:
Jenny McCarthy speelt opnieuw de rol van de kerstman in deze feestelijke sequel. Wanneer de kerstman moe is van zijn werk, wijst hij haar aan als zijn opvolger.
Wat vind ik van de film?:
Deel één heb ik nog nooit gezien en jammer genoeg stond die niet op Netflix, toch ging ik deel twee kijken omdat het me een leuke film leek. Als je deel één niet gezien hebt is deel twee nog steeds goed te volgen. Dit is erg fijn dat het wel te volgen blijft want soms heb je van die films waar je echt wel eerst deel één van moet zien anders is het niet te volgen en snap je er niks van.
Hoeveel sterren? 4

The Holiday:

film 12

Waar gaat de film over?:
Amanda uit Los Angeles en de Londense Iris zitten vast in een vicieuze cirkel van doodlopende relaties met ontrouwe mannen, en besluiten woningruil te doen.
Wat vind ik van de film?:
Deze film heb ik al vaker gezien maar het blijft zo leuke film. Het is geen echte echte kerstfilm maar het speelt zich meer rond de kerstperiode af. Super leuk om te zien dat twee mensen ruilen van huis voor twee weken en dan alle bij van alles mee maken. Super film!
Hoeveel sterren? 5

Wat is jou favoriete kerstfilm???

hartje

Liefs Nathalie

28 gedachtes over “Films #3

  1. Laatst wilden mijn vriend en ik Holiday in Handcuffs op netflix kijken, maar na zo’n 10 minuten vonden we het zo saai, dat we maar een andere film gingen kijken, haha.
    Mijn all time favorite kerstfilm is zeker The Holiday. Echt geweldig, en ik hou van Cameron Diaz en Kate Winslet.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

