Christian Faye Mascara

Hooi,

Ik zag op mijn blog dat ik al een hele tijd geen review meer geplaatst heb dus daar moest snel verandering in komen vond ik. Deze mascara zat in de Vipbox van December en moet je wimpers voller en langer maken. Zo mascara zoek ik al een tijdje dus ik was wel benieuwd of deze echt werkt. In deze review vertel ik je er alles over.

wpid-20141216_150221.jpg

Om de mascara zat dit doosje. Het geeft een luxe gevoel van een product vind ik altijd. Het doosje is mooi zwart met witte letters erop.

wpid-20141216_150302.jpg

Het is van het merk Christian Faye, ik kende het merk helemaal niet. De houdbaarheid van de mascara is ook erg goed wel twaalf maanden!
Wat beloofd de mascara te doen?:
Deze mascara beloofd dat je prachtige zwarte wimpers krijgt en dat ze extra lang en vol worden.
(In deze mascara zit Panthenol dat verzorgt en voed de wimper haren.)

wpid-20141216_150329.jpg

Wouw, de huls van deze mascara ziet er echt prachtig uit. Ik kreeg de huls jammer genoeg niet mooi op de foto omdat de huls zo weerspiegelt. Het is een mooi goud kleurtje die erg weerspiegelt, het ziet er erg luxe uit.

wpid-20141216_150420.jpg

Het borsteltje ziet er al veel belovend uit. Niet al te groot maar ook niet te klein. Zoals je kan zien zijn de haren eerst heel klein en langzaam worden ze wat groter.

wpid-20141216_150447.jpg     wpid-20141218_204828.jpg

Ik ben echt zo blij met deze mascara! Eindelijk een mascara gevonden die mij wimpers voller en langer laat lijken. Op de foto kun je het al een beetje zien maar ik vind dat je het in het echt nog beter ziet.
Doet de mascara wat hij beloofd?:
Zoals je hierboven al gelezen hebt ben ik helemaal enthousiast over deze mascara. Het maakt mijn wimpers voller en langer en dat beloofd deze mascara ook te doen.

Deze mascara is €18.95.-

Kende jij deze mascara al???

hartje

Liefs Nathalie

42 gedachtes over “Christian Faye Mascara

  1. Ooh jij hebt echt een betere gekregen dan ik! Bij mij kreeg ik eerst de helft van de mascara eruit.. Verder is het wel een erg fijn borsteltje! Mijn review komt ook binnenkort online van dit product! Jammer dat eerst de helft van de inhoud er bij mij uit kwam maar verder ben ik wel positief!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

