Mary Kay at play jelly lip gloss

Hooi,

Zaterdag kwam er een review online van de Christian Faye mascara uit de Vipbox van December nu heb ik uit de vipbox ook de Mary Kay at play jelly lipgloss getest. Lees snel verder als je benieuwd bent wat ik daar van vind.

wpid-20141216_145840.jpg

De lipgloss kwam in een doosje aan. Er zit 9.5 ml in en is 18 maanden houdbaar. De lipgloss die ik heb heet Berry Me. Wel vind ik de lipgloss vrij duur want hij kost €9.95.- en er zit dus maar 9.5 ml in zoals ik net al zei.

wpid-20141216_150045.jpg

Het formaat van deze lipgloss is erg handig, je kunt hem gemakkelijk meenemen.

wpid-20141216_145953.jpg
Ingrediënten

Sorry dat de ingrediënten niet zo goed te lezen zijn op de foto. Ik had graag een nieuwe foto willen maken maar ik heb de verpakking al weggegooid, oeps!

wpid-20141216_150107.jpg     wpid-20141216_150157.jpg

De swatch ziet er goed uit. Het is een mooie rooie kleur en er zit een glans over heen.

wpid-20141216_150512.jpg     wpid-20141218_204734.jpg

De foto’s zijn een beetje wazig maar ik vind de lipgloss erg mooi. Het geeft je lippen net een beetje meer kleur en een glans. Het is niet te opvallend dus een mooie lipgloss die je overdag kan dragen en bij veel past. Gemakkelijk te combineren. Het enige wat ik jammer vind is dat de lipgloss wel wat plakt, niet heel erg maar toch wel wat. Ook moet je wel regelmatig de lipgloss bij glossen want hij blijft niet lang zitten.

Ook al heeft deze lipgloss wel wat minpunten toch ben ik er blij mee en ga ik hem vast veel dragen. Wat vind jij van deze lipgloss???

hartje

Liefs Nathalie

20 gedachtes over “Mary Kay at play jelly lip gloss

Geef een reactie

