Fluffy #OOTD

Hooi,

Jaaa, outfit tijd!!! Twee weken geleden ben ik naar de Primark geweest en het leek me leuk om daar een outfit mee te maken. En toen lag er ineens sneeuw, het perfecte moment om een outfit te fotograferen. Foto’s worden zoveel mooier met sneeuw vind ik. Ik vind sneeuw leuk om te zien en ook wel om er in te lopen of een sneeuwpop te maken of sneeuwballen gevecht te houden maar verder vind ik het maar niks. Oke, ik dwaal helemaal af laten we snel verder gaan met de outfit.

wpid-20150126_164538.jpg

Haha, deze foto vind ik erg grappig en leuk geworden dus die moest ik er even bij plaatsen.

wpid-20150126_164428.jpg

Veel kledingstukken die ik aan heb komen van de Primark. Het Fluffy vest is heerlijk warm en natuurlijk lekker zacht. Toen ik de foto’s ging maken was het best lekker buiten met het zonnetje erbij, maar toch heb ik op alle foto’s me handen in me zak van mijn vest.

wpid-20150126_164510.jpg

Even een foto van de zijkant!

wpid-20150126_164602.jpg

Deze ketting is heel speciaal voor mij. Ik heb hem cadeau gekregen, maar de parel zat in een oester en die moest je er eerst zelf uithalen. Super leuke uitdaging al. Vervolgens haalde ik de parel eruit en ik wist natuurlijk niet welke parel ik kreeg. Elke parel heeft een andere werking. Mijn parel heeft de werking om positief te zijn. (Het straalt positiviteit uit.) Ik heb dit cadeau tijdens mijn chemo’s gekregen en de laatste tijd als ik het moeilijk heb doe ik hem vaak even om. Ik weet niet of het echt werkt maar de gedachten erachter vind ik wel mooi!

wpid-20150126_164629.jpg

Vest: Primark
Basic zwart shirt: Only
Broek: Primark
Schoenen: Plaatselijke winkel (Ik weet dat ik bij elke OOTD dezelfde schoenen aan heb maar het zijn tot nu toe de enige schoenen die ik nog aan kan.)
Ketting: Cadeautje
Armband: Primark

Het is een echte Primark outfit geworden. Heb jij ook een fluffy vest?

hartje

Liefs Nathalie

PS: deze outfit foto’s heb ik gemaakt toen ik nog een pruik droeg!

30 gedachtes over “Fluffy #OOTD

Geef een reactie

