Coconut care handcreme

Hi,

wpid-20141105_112220.jpg

Vorig jaar (wouw wat klinkt dat al weer ver weg!) heb ik deze coconut handcream gekregen. Ik was hier erg benieuwd naar want de geur van kokos vind ik altijd erg lekker. Thuis hebben we ook de douchegel gehad van deze lijn en die is erg fijn en ruikt ook lekker naar kokos.

wpid-20141105_112303.jpg

De verpakking is vrij rustig. In de tube zit 100 ml en de handcream is 12 maanden houdbaar.

Wat moet deze handcream doen???
De handcream moet je handen en nagels verzorgen en verzachten.

wpid-20141105_112351.jpg

Ingredienten:
aqua glycerin, cetearyl alcohol, cetyl alcohol, cetrimonium chloride parfum, cocos nucifera oil, ubiquinone, 2-bromo-2-nitropropane-1.3-diol, benzyl alcohol, coumarin.

wpid-20141105_112601.jpg

Wat vind ik ervan???
In eerste instantie vond ik de handcream erg fijn. Zoals je op de foto kan zien ziet de substantie er goed uit. Maar ik had hem een paar weken niet gebruikt en toen pakte ik hem weer. Ik wou een klein beetje op mijn hand doen maar er kwam heel veel uit, de handcream was erg waterig. Bleh! alles schoongemaakt en een dag later eerst goed geschud en daarna heel voorzichtig wat op mijn hand gedaan maar weer was de cream erg waterig. Ik weet echt niet hoe dit kan maar ik vind deze handcream niet meer fijn en gebruik hem ook al niet meer. Ik snap er echt niks van want de dop zat er goed op.

Heb jij wel eens een handcream gehad die ineens heel waterig werd??? En weet iemand misschien hoe dit kan???

hartje

Liefs Nathalie

27 gedachtes over “Coconut care handcreme

  1. Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat een handcreme waterig werd, maar kan me voorstellen dat je hem dan niet meer gebruikt. De producten van Coconut Care vind ik erg fijn en de geur is ook zo lekker.

    Liked by 1 persoon

  2. Deze heb ik ook gehad en ik heb hem na een paar keer gebruiken weggegooid. Dit merk is perfect qua shampoo maar hun handcreme is inderdaad veel te waterig. Zo jammer :(

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een pech dat hij zo snel al ontbond! Ik herken dit merk wel maar na een kokosdeodorant ben ik vrij weggebleven van die geur. Heerlijk in gebak maar bij andere producten denk ik nu dat ik deodorant opsmeer ;)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

