Films #4

Hi,

Ik hou echt van meidenfilms dus vier van de vijf films zijn ook echte meidenfilms. Vind jij echte meidenfilms ook leuk lees dan snel verder:

Serious Moonlight:

film 13
Bron

Waar gaat de film over?:
Louise is woedend op haar man vanwege zijn affaire en bindt hem met ducttape vast aan een toilet om hem te dwingen hun relatie nog een kans te geven.
Wat vind ik van de film?:
Als je ontdekt dat je man een affaire heeft worden de meeste vrouwen heel boos en sturen hem weg maar Louise doet het anders en bindt haar man vast. Dit zorgt voor hele leuke momenten in de film. Al vond ik het soms een beetje voorspelbaar dat was dan wel weer jammer.
Hoeveel sterren? 3

Oz the Great and Powerful:

film 14
Bron

Waar gaat de film over?:
In deze prequel van The Wizard of Oz komt een circusgoochelaar aan in Oz en hij verandert zichzelf in de tovenaar waar de bewoners lang op hebben gewacht.
Wat vind ik van de film?:
Het is alweer even geleden dat ik deze film heb gezien maar wat een leuke film! Wat ik zo leuk aan deze film vind is dat hij in het zwart wit begint het eerste kwartier ongeveer en dan komen de kleuren. Wat zijn de kleuren dan ineens mooi. Ook moest ik bij deze film een klein beetje aan Alice in Wonderland denken de manier waarop de film gemaakt is. (Alice in Wonderland vind ik ook een erg leuke film!)
Hoeveel sterren? 5

The Accidental Husband:

film 15
Bron

Waar gaat de film over?:
Relatie-expert Emma leidt een stabiel leven totdat ze ontdekt dat ze getrouwd is met een man die ze nog nooit eerder ontmoet heeft.
Wat vind ik van de film?:
Je ziet de film vanuit twee kanten de man waar ze ineens mee getrouwd is en de kant van Emma die er ineens achter komt dat ze getrouwd is terwijl ze net wil gaan trouwen met heel iemand anders. Ze krijgt een naam te horen waarmee ze getrouwd blijkt te zijn en zoekt helemaal uit wie het is en waar hij woont. Als ze dat weet gaat ze op weg om dit misverstand op te lossen. Maar is het wel een misverstand? Dit is echt een super leuke comedy! Dikke aanrader.
Hoeveel sterren? 5

Mean Girls:

92788_MeanGirls_Thnpck.ps, page 1 @ Normalize
Bron

Waar gaat de film over?:
Cady wordt opgenomen in de populaire kliek van haar nieuwe middelbare school maar de hel breekt los wanneer de ex-vriend van de leidster een oogje blijkt te hebben op Cady.
Wat vind ik van de film?:
Mean Girls is geen meiden film maar een echte meiden meiden film. Deze film heb ik al vaker gezien maar hij blijft leuk om te zien. Ik denk dat ik niet hoef uit te leggen wat er zo leuk is aan deze film want ik denk dat bijna iedereen deze wel eens heeft gezien. (En zo niet ga deze film snel kijken!!!)
Hoeveel sterren? 4

When in Rome:

film 17
Bron

Waar gaat de film over?:
Nadat ze munten uit een fontein in Italië heeft gevist, wordt de cynische Beth Harper uit New York het of gemaakt door verschillende vurige aanbidders.
Wat vind ik van de film?:
Ik zou een klein beetje meer uitleg geven over deze film. Beth pakt ik dacht vijf munten uit de fontein. Elke munt is door een man erin gegooid. Deze mannen gaan Beth aanbidden en volgen haar overal naartoe. Dit zorgt voor de meest leuke grappige momenten in de film. Weer een echte comedy.
Hoeveel sterren? 4

Welke film lijkt jou het leukst???

hartje

Liefs Nathalie

23 gedachtes over “Films #4

Geef een reactie

