Styletone #februari

Hooi,

Vanaf vorig jaar ben ik al lid van de Vipbox. Ik vind het erg leuk om elke maand een box te krijgen met producten erin. Het blijft toch altijd spannend wat je krijgt. Sinds dit jaar heet de Vipbox geen Vipbox meer maar Styletone. Vorige maand heb ik niet laten zien wat ik gekregen heb, maar vanaf deze maand wil ik het weer laten zien.

wpid-img_20150215_142706.jpg

Toen ik dit pakketje open maakte werd ik helemaal blij van de inhoud. Ik was eerst erg aan het twijfelen of ik nog wel lid wouw blijven omdat ik vorige maand de inhoud minder vond. Maar voor nu houd ik de Styletone nog even want deze inhoud vind ik persoonlijk erg leuk.

wpid-img_20150215_142853.jpg

Als eerste zit deze vloeibare blush van Revolution erin. Ik ben zeer benieuwd naar deze blush want zelf gebruik ik eigenlijk altijd een poeder blush, dus ben benieuwd hoe dit gaat bevallen. €3.99.-

wpid-img_20150215_142953.jpg

Vervolgens kwam ik dit mooie lakje van Uslu Airlines tegen. Ik ken het merk zelf nog niet, maar vind de kleur erg mooi. Ik ben zeer benieuwd naar de dekking en of hij mooi blijft zitten. €21.00.-

wpid-img_20150215_143040.jpg

Dit is precies wat ik nodig heb. Ik was van plan om binnenkort een nieuwe eyeliner pen te kopen en nu heb ik er eentje zonder dat ik naar de winkel ben geweest. Ze zeggen dat hij intens zwart is en goed op zijn plek blijft zitten. Dat is ook precies wat ik zoek. €13.40.-

wpid-img_20150215_143153.jpg

Deze lipstick is van het merk MeMeMe wat ik ook nog niet kende. Ik heb een mooie donkerroze kleur met een paarse glans erin. Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat staan maar ik vind hem er super mooi uitzien. De lipstick ruikt ook heerlijk naar kokos, hmm lekker. €11.50.-

wpid-img_20150215_143326.jpg

Als laatste zat deze parfum van Mary Kay erin waar ik wel het meest enthousiast over ben. Ik vind de geur lekker ruiken en het is een mooi parfum om overdag te dragen. Niet al te sterk en ook een mooie geur voor het voorjaar.€50.-

Wat ik ook fijn vond om te zien is dat al deze producten niet op dieren zijn getest. Dat vind ik toch altijd wel fijn om te weten.

Wat vind jij van deze inhoud??? En wil je ergens een review van zien???

hartje

Liefs Nathalie

41 gedachtes over “Styletone #februari

Geef een reactie

