Revalidatie arts

Hooi,

Okee, dit is echt een raar gevoel, ik had gisteren gewoon zin om naar het ziekenhuis te gaan. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat die zin heeft om naar het ziekenhuis te gaan. Eigenlijk komt mijn zin ook niet zo door het ziekenhuis maar meer door het idee dat ik eindelijk meer krijg te horen over de revalidatie.

Gisteren ben ik dus naar de revalidatie arts in Groningen geweest. Zoals gewoonlijk zit je weer in de wachtkamer en loopt het wat uit maar gisteren waren we best snel aan de beurt. Ik schrok er gewoon een beetje van omdat je normaal heel lang moet wachten. We kregen een arts in opleiding.

Ik hoefde niet allemaal van die testjes te doen het was gewoon een gesprek. Er werd veel gevraagd aan mij zoals wat zijn je hobby’s of wat voor opleiding heb je gedaan maar ook wat wil je bereiken met de revalidatie en wat verwacht je van ons.

Uiteindelijk gingen we kijken waar ik dit zou kunnen volgen omdat Groningen wel een uur rijden voor mij is en het programma veel energie gaat kosten. We kwamen erachter dat in Heerenveen precies hetzelfde programma was en dat is maar een twintig minuten rijden dus dat is een heel verschil! De arts belde even naar Heerenveen om wat informatie op te vragen en vroeg ook meteen of er een wachtlijst was en dit was tot grote vreugde er niet.

Ik hoop dat ik snel een oproep krijg van Heerenveen en kan beginnen. Weer een kleine update en ik hoop dat ik jullie binnenkort meer kan vertellen.

hartje

Liefs Nathalie

38 gedachtes over “Revalidatie arts

  1. Wat fijn; revalidatie! Dat helpt hopelijk heel goed!
    Ik heb zelf ook een half jaar in een revalidatiecentrum gezeten en na een tijdje voel je je al wat beter. Hoop dat het voor jou ook snel beter gaat worden en dat je je snel wat fijner voelt!

    xoxo Liefs!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

