Nagellakrek

Hooi,

Als ik moest kiezen tussen nagellak of make-up dan zou ik voor nagellak kiezen. Ik vind het heerlijk om hier mee bezig te zijn. Al een tijdje heb ik in mijn hoofd dat ik graag een nagellakrek zou willen kopen, het ziet er dan meteen een stuk overzichtelijker uit. Nu heb ik alles in een doos zitten. Maarja als je bijna geen geld binnen krijgt zit een nagellakrek er eerst niet in.

wpid-img_20150226_135425.jpg

Ergens in november kreeg ik het idee over een nagellakrek. Ik had op Youtube gezien hoe je er zelf één kon maken, maar als ik alle materialen moest gaan kopen was ik ook nog al een bedrag kwijt. Toen kwam mijn moeder in december op het idee om voor een letterbak te gaan kijken. Die middag zijn we langs drie kringlopen en de Action geweest maar jammer genoeg niet geslaagd.

wpid-img_20150226_135509.jpg

Maandag avond hadden we de folders binnen gekregen en mijn moeder zat de kruitvat te bekijken en ineens zei ze: ”is dit niet wat voor jou”. Ik snapte eerst niet waar ze het over had dus ik liep naar haar toe om het te bekijken. Eerst wist ik niet of het wel wat zou zijn omdat er ook een dak aan zat en dat loopt schuin af. Maar ik kan altijd even kijken dacht ik. Dinsdag moest ik weer eens naar het ziekenhuis toe maar op de terugweg gingen we even langs de kruitvat om ze te bekijken, in de winkel zagen ze er nog mooier uit dan op de folder. Ik nam er een aantal mee.

wpid-img_20150226_135545.jpg

Ik heb er eerst vier meegenomen maar uiteindelijk hebben we er drie opgehangen en eentje terug gebracht. Wat was het leuk om alle nagellak er in te zetten. Soms moest je even kijken hoe je het mooi neer kon zetten met het dakje.

wpid-img_20150226_135615.jpg

Wat ben ik hier blij mee! Ik had het eerst heel anders in mijn gedachten maar dit staat ook nog eens super leuk en mijn kamer is nu heel kleurrijk.

Ik heb ze dus gekocht bij de Kruitvat, ze waren er in het wit en houtachtig en ze kosten €7.99.- per stuk.

Heb jij een nagellakrek???

hartje

Liefs Nathalie

43 gedachtes over “Nagellakrek

  1. Ziet er vrolijk uit inderdaad! Ik vind nagellak er ook altijd heel erg verzorgd uitzien, maar ik mag het niet dragen op mijn werk, en als ik het eenmaal op heb, dan vergeet ik het er af te halen, dus doe ik het maar niet :P

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een leuke oplossing,bij mij staan ze allemaal in een laatje, niet heel handig want ik zoek mij soms een ongeluk naar een bepaalde lak…daar moet ik nog wat op gaan bedenken…

    Liked by 1 persoon

  3. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit! Zelf zou ik ook zeker voor nagellak als ik een keuze moest maken tussen nagellak en make-up. Ik heb zelf geen nagellakrek, maar wil er met de tijd nog wel eens naar gaan kijken.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

