Uitslag

Hi,

Wat was het maandag spannend. Wat zou eruit komen. Ik was zelf wel wat bang dat het slecht nieuws zou worden omdat het precies zo voelde als de vorige keer. En ja hoor, één van mijn grootste angsten word werkelijkheid. De uitslag blijkt niet goed te zijn.

We kwamen binnen en gelukkig vertelde mijn arts meteen het slechte nieuws. Er zijn weer drie opgezette klieren in mijn lichaam. Dit is natuurlijk schrikken. Gelukkig zijn de klieren nog niet heel groot maar toch het is gewoon weer terug. Iets meer dan een jaar geleden heb ik het voor het eerst gehad en nu alweer terug. Mijn vraag daarom was dus ook vrij snel aan mijn arts ”hoe kan het zo snel terug zijn?” maar dit weten ze jammer genoeg nog niet.

Vrijdag gaan ze een stuk van mijn klier weg snijden om dit te onderzoeken. Ze gaan van 99 procent vanuit dat het de ziekte van Hodgkin weer is. Maar ze moeten dit onderzoeken want stel je toch voor dat het een andere ziekte is en dat je de verkeerde behandeling krijgt. Ze moeten het allemaal zeker weten.

Ik zie erg op tegen vrijdag dat ze weer gaan opereren maar het moet nu eenmaal gebeuren. Maandag 30 maart krijg ik te horen hoe ze het gaan behandelen. Dit word ook weer een erg spannende dag.

Natuurlijk heb ik ook gevraagd of het nog wel te genezen is. (Dit heb ik eigenlijk wel drie of vier keer gevraagd.) Het is gelukkig allemaal nog te genezen dus dat is een erge opluchting. Maar ik weet dat we weer een zware periode te gemoed gaan.

Mijn vechtlust moet ik nog weer even vinden, maar als ik die weer gevonden heb ga ik er zeker weer helemaal voor! Ik hou jullie op de hoogte.

hartje

Liefs Nathalie

38 gedachtes over “Uitslag

  1. Tjee Nathalie, wat een tegenvaller is dit. Eigenlijk weet ik ook niet zo heel goed wat ik er over moet, zeggen …er zijn gewoon geen echt juiste woorden…Ik wens je in elke geval moed en doorzettingsvermogen om de vechtlust weer te hervinden, maar ik weet dat je dit wel gaat lukken…Ik duim in elke geval voor een positievere uitslag maandag…Lieve meis, knuffel,de knuffel…ik denk aan je! xx Petra

    Liked by 1 persoon

  2. O nee Nathalie, wat erg! Ik heb na het lezen van jouw vorige artikel gisteren de hele dag aan je gedacht en hoopte zo dat de uitslag mee zou vallen. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel je vechtlust weer terug vindt. Maar je bent een sterke meid dus ik weet zeker dat dat je gaat lukken!

    Liked by 1 persoon

  3. Ben er stil van… Heel heftig. Ik vind het ook een beetje een enge gedachte aangezien ik zelf ook heel vaak last heb van opgezwollen klieren maar ik moet er maar niet te veel achter gaan zoeken. Heeeel veel sterkte en hopelijk kom je deze zware periode helemaal goed door!! Ik denk aan je x

    Like

  4. Jeetje, wat heftig zeg! Ik had nog zo gehoopt dat het goed zou zijn, maar pff, helaas. Ik kan mij voorstellen dat de vechtlust je nu even in je schoenen zakt, want ook al is het dan te genezen, het zal erg zwaar worden en daar zit je niet op te wachten. Toch weet ik zeker dat je je vechtlust weer terug zult vinden, you can do it en hopelijk komen er na deze zware periode dan heel veel mooie periodes! Sterkte! <3

    Like

Geef een reactie

