Zoveel gebeurd in een korte tijd!

Hooi,

De titel zegt het al er is zoveel gebeurd in zo’n korte tijd. Ik vind het fijn om alles wat van me af te schrijven en jullie wat op de hoogte te houden over wat er allemaal gebeurd en hoe het gaat. Maar als ik alles heel uitgebreid ga vertellen ben ik denk ik na 4000 woorden nog niet klaar. Daarom ga ik alles in het kort vertellen.

<3 Maandag 30 maart ging ik naar het ziekenhuis voor de uitslag van de klier. Nu viel de uitslag erg tegen want wat ze bij de operatie weggehaald hebben zijn oude klier resten van de vorige keer en littekenweefsel. Ze hebben de scans er weer bij gepakt omdat er toch wel verkeerde klieren in mijn lijf zitten en nu blijkt dat het precies onder mijn oude litteken zit, hierdoor drukt het mijn littekenweefsel naar boven zodat het lijkt dat dat de klier is. Woensdag 1 april gingen ze een biop doen om opnieuw stukjes uit de goede klier weg te halen (die natuurlijk slecht zijn , beetje rare zin.) Ook vertelde mijn arts hoe ze mij willen gaan behandelen en dat is opnieuw met chemo’s maar hier wil ik binnenkort een apart artikel over schrijven.

<3 Woensdag 1 april was weer een spannende dag want ze zouden nu wat uit de klier een biop doen. Eerst moest ik een infuus hebben en dit was een ramp. Ze hebben wel zes of zeven keer mis geprikt en toen hebben ze uiteindelijk met behulp van een echo in een bloedvat geprikt. Ik ben echt een ramp om geprikt te worden. Als het goed is krijg ik volgende week een port a cath waar ze dan makkelijk in aan kunnen prikken. (Maar dit is nog even afwachten wanneer ze die gaan plaatsen.) Het infuus prikken was echt wel het ergste want de rest is allemaal goed gegaan als het goed is krijg ik volgende week de uitslag. Ik hoop dat ze nu wel in de goede klier geprikt hebben!

<3 Donderdag 2 april moest ik alweer naar het ziekenhuis en dit keer naar de gynaecoloog omdat bij de volgende chemo kuur de kans groot is dat ik onvruchtbaar word. Ze vertelde me over verschillende mogelijkheden wat ik kon doen. Maar aan het eind van de dag bleef er eigenlijk nog maar één mogelijkheid over en dat is één eierstok eruit laten halen en die vriezen ze in. Het is allemaal nog wel heel experimenteel. Dit is een oplossing die ze snel kunnen toepassen zodat ik daarna ook snel met de chemo kan beginnen. Maar eerst moet ik dinsdag bloedprikken om te kijken of ik een bepaald gen heb. Heb ik dit gen dan halen ze mijn eierstok er niet uit, heb ik het gen niet dan halen ze er eentje uit. Dus dit is nog even afwachten.

De afgelopen week was erg druk en veel ziekenhuis bezoeken waardoor ik regelmatig moe was of totaal niet lekker. Hierdoor heb ik vrij weinig aan mijn blog gedaan en ik ben bang dat het zo de komende tijd wel wat door gaat. Ik hoop dat er binnenkort weer een beetje rust komt zodat ik ook wat anders kan plaatsen dan alleen maar ziekenhuisverhalen maar ook weer eens wat leuks zoals bijvoorbeeld een outfit!

hartje

Liefs Nathalie

22 gedachtes over “Zoveel gebeurd in een korte tijd!

  1. Jeetje wat heftig! Ik wist helemaal niet dat je zo ziek was! Helemaal begrijpelijk dat je even wat minder tijd hebt voor je blog. Gezondheid gaat voor. Dat heb ik mijzelf ook voorgenomen na 3 dagen ziekenhuis. Ben ook sinds gisteren weer thuis… Hoop dat de chemo aanslaat en jeetje onvruchtbaar.. Dat is ook een klap als je dat zou worden.. Sterkte, zorg goed voor jezelf he!

    Liked by 1 persoon

  2. Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe de komende tijd . Maak je niet teveel zorgen om je blog , gezondheid gaat nu voor alles . We laten jouw hier echt niet vallen hoor ! Samen staan we sterk en slepen jouw door alles heen . Ondanks alles wens ik je toch een vrolijk Pasen toe . Liefs Anja

    Liked by 1 persoon

  3. Tjeet meis, wat ben je toch een kanjer van een meid, en wat krijg je veel te incasseren elke keer.. wat.goed dat je het van je af schrijft, blijven doen dus….Ik hoop zo dat je het gen wel hebt, zodat je die operatie bespaard voor je eierstok bespaard kunt biliven…..een hele dikke dikke Knuffelvoor je….groetjes Petra

    Liked by 1 persoon

    • Dankjewel voor je lieve reactie Petra dat doet me erg goed! het is alleen net andersom ik moet hopen dat ik het gen niet heb zodat ze wel een eierstok eruit kunnen halen. Het is ook best ingewikkeld allemaal!

      Like

  4. Wens je heel veel sterkte de komende tijd is allemaal niet makkelijk zoveel dingen die door je hoofd gaan en beslissingen die je nemen moet.
    En jij bent belangrijker als je Blog maar ook heel fijn dat het voor jou een uitlaat klep is.
    Sterkte voor jullie allemaal

    Liked by 1 persoon

  5. Jeetje… Heel begrijpelijk dat je dan even afwezig bent op je blog. Je hoeft je daarvoor echt niet te verontschuldigen, jouw gezondheid gaat voor op je blog. Ik hoop echt super hard dat alles goed komt!! Sterkte meid!!

    Liked by 1 persoon

  6. Sterkte nu en de komende tijd! en nu vooral aan jezelf denken, je krijg zoveel voor je kiezen en daar is tijd voor nodig om dat allemaal te verwerken, iedereen om je heen zal dat begrijpen. Liefs XX

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

