Styletone April

Hooi,

Gisteren lag de Styletone weer in de brievenbus. Ik was benieuwd wat er deze maand  in zal zitten. Daarom een unboxing van de Styletone van de maand April.

wpid-img_20150414_131746.jpg

De doos ziet er erg leuk uit. Het papier dat erom heen zit staan allemaal quotes op en zoals jullie weten ben ik gek op quotes.

wpid-img_20150414_131917.jpg

De inhoud van de doos!!!

wpid-img_20150414_132144.jpg

Ziaja zit vaker in de boxen en bijna alle producten die ik nu van dit merk heb vind ik fijn. Het is een heel natuurlijk merk. Ik ben erg beneiuwd naar dit product en ga het snel testen! €5.29.-

wpid-img_20150414_132252.jpg

Twee maanden geleden heb ik lipliners ontdekt. Natuurlijk wist ik wel dat ze bestonden maar ik had het nog nooit geprobeerd. Toen eentje van Essence gekocht en ik was helemaal verkocht aan de lipliners, wat zijn ze handig. Ik ben helemaal blij met deze lipliner.

wpid-img_20150414_132447.jpg

Ik denk dat ik deze kleur veel zal gaan dragen. €11.50.-

wpid-img_20150414_132538.jpg

Dit is een mascara van Look Beauty, ik kende het merk nog niet. Ik heb de mascara net even bekeken en hij leek een beetje droog. Maar ik ga hem gewoon testen en dan zie ik wel hoe die bevalt. €9.50.-

wpid-img_20150414_134057.jpg     wpid-img_20150414_134147.jpg

Deze highlighter vind ik het leukste product van de box tot nu toe. Ik weet nog niet hoe die gaat bevallen maar ik vind hem er erg mooi uitzien en natuurlijk heb ik hem ook al even geswatcht en op de swatch komt hij mooi over! €5.99.-

wpid-img_20150414_132209.jpg

Een masker is altijd fijn. Heerlijk om even te relaxen. €4.49.- Wat ik erg fijn vind aan al deze producten is dat niets op dieren getest is.

wpid-img_20150414_132048.jpg

De studs zaten in een zakje in de doos en dat trok me dan ook meteen aan toen ik de doos openende. Wat zou er in het zakje zitten. De studs zijn een extraatje maar ik vind het super leuk, nu nog even bedenken wat ik er mee ga doen. Misschien komt er binnenkort wel een leuke DIY aan.

Deze box vond ik wel oké maar nou niet geweldig! Ik zit al een tijdje te twijfelen of ik wel lid wil blijven. Na deze box heb ik besloten hem voor nu op te zeggen. Wat vinden jullie van de inhoud?

hartje

Liefs Nathalie

32 gedachtes over “Styletone April

  1. Ik vind het best een redelijke inhoud, de Ziaja peeling, highlighter en lipliner lijken me erg handig. Alleen wisselt de kwaliteit van de boxen zo veel, persoonlijk heb ik liever een box waar ik van tevoren de inhoud al weet.

    Liked by 1 persoon

  2. Eigenlijk vind ik de inhoud er best wel erg leuk uitzien, soms twijfel ik of ik wel of niet eens een soort box moet gaan proberen en maar ik moet eerlijk zeggen, ik vind het toch wel lastig dat ik niet van te voren weet wat je koopt…

    Liked by 1 persoon

  3. De inhoud vind ik best oké, maar niet zo leuk dat ik hem zelf zou bestellen! De peeling van Ziaja heb ik ook en die vind ik wel erg fijn :) Die highlighter van Makeup Revolution vind ik er wel erg mooi uitzien! :)

    Liked by 1 persoon

  4. Wat een leuke box, er zitten wel leuke nieuwe merken in. Toch vind ik de box iedere keer niet fantastisch, er zitten steeds maar 1 of 2 dingen in die ik echt leuk vind en gebruik, daarom heb ik hem niet meer. Toch vind ik de box deze keer wel erg leuk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

