Q&A #3

Hooi,

Een paar artikels terug had ik ook al een Q&A maar toen kon ik niet alle vragen beantwoorden anders zou dat een heel lang artikel worden. Daarom is hier het vervolg met de overige vragen.

Wanda:
Als er een film over je leven gemaakt word, wie speelt jou dan?
Ik begin meteen met een moeilijke vraag. pff, ik zou het echt niet zo weten. Ik heb niet een acteur of actrice waar ik heel erg fan van ben. Meestal als ik een film kijk kijk ik de film omdat de film mij leuk lijkt en niet om een acteur of actrice. Sorry ik zou het echt niet weten! Wel een hele goede vraag!

Anja:
Met welk bekend persoon zou je wel eens een dagje willen ruilen en waarom?
Zelf ben ik wel fan van Taylor Swift. Ik vind haar liedjes erg leuk dus ik zou best een dagje van leven willen ruilen met haar. Het lijkt me leuk als je zo goed kan zingen om op te treden voor zoveel mensen voor een dagje. Maar ik zou het dan wel bij een dagje houden, daarna wil ik mijn eigen leven wel weer terug.

taylor swiftBron

Leonie:
Waar ben je het meest trots op?
Iets waar ik wel trots op ben is dat ik mijn opleiding heb kunnen afronden terwijl ik ziek was. Ik had op het laatst nog vier stage dagen en ik moest nog drie examen opdrachten uitvoeren en het is me gelukt om dat te halen. Ook had ik in die vier dagen mijn eindgesprek ineens dus dat moest ik ook allemaal voorbereiden. Die laatste stagedagen ben ik ook naar stage geweest en als ik thuis was dan moest ik ook gelijk weer bezig met stage om alles voor te bereiden. (Ik moest eerder stoppen met stage omdat ik dit tijdens mijn chemo’s niet meer mocht.)

Petra:
Als je moest verhuizen naar een ander land, waar zou jij dan heen verhuizen?
Ik zou zoiezo naar een land gaan waar ook Nederlands gepraat word. Ik ben heel slecht in andere talen, zelfs mijn Engels is niet zo goed. Dus ik zou dan gaan voor Suriname of Curaçao plus dat het daar ook nog lekker weer is!

Cherel:
Omschrijf je kledingstijl in één woord.
Lastig om je kledingstijl in één woord te moeten omschrijven, maar als ik maar één woord mag gebruiken ga ik voor casual.

wpid-img_20150222_150311.jpg

Laura:
Wat is één van je leukste herinnering toen je kind was?
Lastig om er één te kiezen want ik heb verschillende leuke herinneringen. Maar toen ik in groep acht zat gingen we op kamp naar Terschelling. Super leuk! We gingen met de boot (haha logische) en dat was al heel leuk. Tijdens het varen begon het hard te waaien en de golven werden steeds hoger. Dit vonden wij heel leuk. Ik weet nog goed dat we met een groepje helemaal naar boven op de boot gingen. Het waaide zo hard dat je bijna omviel. Al snel kwam er een medewerker van de boot, we mochten niet meer op het bovendek zijn dat was te gevaarlijk en we moesten meteen naar binnen. Eenmaal binnen aankomen moesten we gaan zitten. De golven waren zo hoog dat als je naar buiten keek je alleen maar lucht zag of alleen maar water. Dit vonden we allemaal erg leuk. Ik heb later van mijn ouders gehoord dat zij zich wel een beetje ongerust waren, het blijkt dat het zelfs die avond nog op het nieuws geweest was dat er zulke hoge golven waren. Maar op dat moment dat wij op die boot zaten hadden we het niet door en vonden we de hele hoge golven erg leuk!

Céline:
Wat is jou favoriete gerecht?
Ehhh, ik heb niet echt één favoriet gerecht maar ik vind Italiaans eten altijd wel lekker! Ik lust best veel eten dus ik ben snel tevreden, zolang je me maar niet elke dag hetzelfde eten geeft.

Dit was alweer de laatste vraag van de Q&A, nu heb ik echt alle vragen beantwoord. Wat is jullie favoriete gerecht???

hartje

Liefs Nathalie

19 gedachtes over “Q&A #3

  1. Leuke antwoorden Nathalie ! Heb niet echt een lievelingsgerecht , ben best wel een alleseter op olijven en artisjokken na maar als ik echt moest kiezen zou ik voor ossobuco of tete de veau gaan en uiteraard zelf gemaakt . Fijne dag , liefs Anja

    Liked by 1 persoon

  2. Leuke vragen en antwoorden! Wauw, heel knap dat je school hebt afgemaakt, daar mag je zeker trots op zijn!
    Italiaans vind ik ook heerlijk :) Daarnaast eet ik graag Indonesisch en Surinaams eten!

    Liked by 1 persoon

  3. Leuke vragen en antwoorden! Ik heb niet echt een favoriet gerecht, eigenlijk zoveel mogelijk gevarieerd, maar met twee moeilijke eters is dat een hele uitdaging, maar die ga ik graag aan :)

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

